Gandai: kuriamas naujas „Warcraft“ pasaulio žaidimas, panašus į „Pokemon Go“

Konferencijoje „BlizzCon“ populiarių kompiuterinių žaidimų „Diablo“, „Warcraft“, „Starcraft“ ir „Overwatch“ ir „Hearthstone“ kūrėjai „Blizzard“ viešai pasakė tai, už ką nuo žaidimų temomis rašančių žurnalistų gavo tarsi šlapiu skuduru per veidą – pranešimas apie tai, kad kuriama mobiliesiems įrenginiams skirta „Diablo“ versija buvo sutikta su itin dideliu nepasitenkinimu. Tačiau siekio žengti į mobiliųjų žaidimų rinką „Blizzard“ neatsisakys, rašo „Kotaku“.
Kadras iš filmo „Warcraft. Pradžia“
Kadras iš filmo „Warcraft. Pradžia“

Anot šio leidinio, „Blizard“ ruošia dar vieną galimai gigantiškus mastus pasieksiantį projektą – šios studijos „inkubacijos padalinys“, anot gandų, kuria mobiliesiems įrenginiams skirtą „Warcraft“ pasaulio pagrindu sukurtą žaidimą, pasiskolinusį nemažai žaidimo mechanikų iš populiariojo „Pokemon Go“.

Panašu, kad vyriausiasis šios studijos dizaineris Cory Stocktonas, dirbęs prie „World of Warcraft“ žaidimo, taip pat yra didelis pokemonų gerbėjas, be to, „Pokemon Go“ vis dar yra itin populiarus užsiėmimas tarp „Blizzard“ studijų darbuotojų. Bet panašu, kad į „Warcraft“ pasaulį keliamas žaidimas bus kur kas didesnės apimties už „Pokemon Go“, be to, jame bus stipresnis vienam žaidėjui skirtas turinys.

Taigi, nepaisant itin nesėkmingo viešo „Diablo Immortal“ pristatymo, „Blizzard“ neatsisako bandymų sudominti mėgėjus žaisti telefonuose – ir šį kartą pasirinktas galimai kur kas priimtinesnis modelis, nei „Diablo Immortal“ atveju. Mat mobiliesiems įrenginiams skirtą vaidmenų žaidimą, anot užsienio leidinių, kurs Kinijos įmonė „NetEase“, garsėjanti labai panašių žaidimų „kepimu“ skiriant jiems tik skirtingą apipavidalinimą ir panaudojant itin godžius mikrotransakcijų mechanizmus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų