Gavote per didelę sąskaitą iš „Tele 2“? Gali būti, kad iš jūsų norima susigrąžinti senas skolas

Jeigu nutiko taip, kad būdamas „Tele 2“ klientu gavote sąskaitą nežinia už ką ir papildomai dar įspėjimą sumokėti iš skolų išieškojimo įmonės, gali būti, jog „Tele 2“ dabar mėgina išieškoti prieš kelerius ar daugiau metų jūsų nesumokėtas skolas. Taip nutiko ir vienai buvusiai „Tele 2“ klientei, kuri po nesusipratimų virtinės galiausiai nutarė pasirinkti kitą operatorių.
Moteris su telefonu rankose
Moteris su telefonu rankose / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Šių metų birželį Aušra gavo pranešimą, kad uždelsė sumokėti 9,31 euro.

Moteris „Tele 2“ informaciniu telefonu paskambino pasiteirauti, už ką šis mokestis, tačiau konsultantai negalėjo suteikti informacijos ir liepė palaukti 30 dienų, kol viskas paaiškės.

Pasirinko kitą operatorių

Paskutinis lašas į nusivylimo taurę įkapsėjo tuomet, kai gavau sąskaitą už paskutinį liepos mėnesį.... – ten puikavosi 28,72800 Eur suma už sutarties nutraukimą.

Nepraėjus šiam laikotarpiui moteris gavo skolų išieškojimo įmonės „Gelvora“ įspėjimą, kad nesumokėjus nurodytos sumos skola bus išieškota įstatymų nustatyta tvarka. Dar po kelių dienų „Tele 2“ atsiuntė žinutę, jog skolos mokėti nereikia, tačiau paskambinus pasiteirauti į skolų išieškojimo įmonę moteriai pasakyta, kad iš „Tele 2“ joks pranešimas negautas. Moteris buvo labai nepatenkinta – juk dėl to esą kentėjo ir jos kredito istorija.

Supykusi ant „Tele 2“ tuometinė klientė nutarė pasirinkti kito operatoriaus – „Bitės“, tinklą, o kai nutraukė sutartį su Tele 2“, išgirdo ir dar vieną nemalonią naujieną.

„Paskutinis lašas į nusivylimo taurę įkapsėjo tuomet, kai gavau sąskaitą už paskutinį liepos mėnesį.... – ten puikavosi 28,72800 Eur suma už sutarties nutraukimą – netesybų mokestis. Niekaip nesuprantu, koks netesybų mokestis, jeigu „Tele 2“ kliente išbuvau iki pat sutartyje numatyto laiko“, – kalbėjo moteris. Tuomet iš „Tele 2“ konsultantų moteris sako išgirdusi „tą pačią giesmelę“ – prašymas užregistruotas, reiks laukti 30 dienų.

Tiesa, moteris bendrovei turėjo priekaištų ir dar anksčiau – dar 2013 m. gavo sąskaitą dėl viršyto limito, kurio permokos moteriai esą niekas taip ir nekompensavo.

„Spalio ar lapkričio mėnesį gavau sąskaitą, kuri viršijo numatytą limito sumą, bet tada niekur neskambinau, nesikreipiau, tiesiog sumokėjau sąskaitoje nurodytą visą sumą. Maniau, kad vėliau bus peržiūrėti mano mokėjimai ir ištaisyta klaida, juk sutartyje numatytas limitas, o „rimtos“ įmonės turi laikytis sutartyje numatytų sąlygų. Deja, mano pamąstymai ir liko pamąstymais – niekas klaidos neištaisė“, – pasakojo moteris.

Po to, kai moteriai buvo liepta sumokėti netesybų mokestį, ji kreipėsi į 15min.lt, tačiau dar iki žurnalistų skambučio telekomunikacijų bendrovei moteris gavo kompensaciją dėl pritaikytų sutarties nutraukimo mokesčių.

Nesusipratimų virtinė

„Tele 2“ komunikacijos vadovas Baltijos šalims Andrius Baranauskas, paklaustas, kaip ir kodėl vienai klientei teko patirti tiek nemalonumų, aiškino, kad čia įsipainiojo nesusipratimų virtinė.

„Tele 2“ šįmet atnaujino sistemas, o šių atnaujinimų metu ir buvo pastebėta, kad dar anksčiau dėl sistemos klaidos bendrovė nepastebėjo moters skolos. Anot A.Baranausko, panašius pranešimus dėl senų skolų apmokėjimo galėjo gauti keli šimtai „Tele 2“ klientų.

„Mūsų klaida – tai, kad tuo metu skola nebuvo nukreipta išieškojimui. Tai įvyko dėl klaidingo įrašo mūsų sistemose. Rezultatas – skola „kabėjo“ tol, kol po sistemų atnaujinimo peržiūrėjome visus duomenis“, – sakė A.Baranauskas ir pridūrė, kad galiausiai kaip kompensaciją buvusiai klientei nutarė visiškai anuliuoti skolą.

Kitas nesusipratimas – sąskaita klientei dėl nutrauktos sutarties, – esą įvyko todėl, kad buvo klaidingai apskaičiuota kompensacija už suteiktas nuolaidas ir įsigytą, bet iki galo neapmokėtą įrangą.

Galiausiai, paklaustas apie tai, kodėl klientei reikėjo mokėti už viršytą kredito limitą, A.Baranauskas tikino kad dabar panašių atvejų beveik nepasitaiko: „Taip, anksčiau kredito limito viršijimų pasitaikydavo, nors ir gana retai. Techniškai mūsų klientų kredito limitas buvo tikrinamas 2-4 kartus parą, tad pasitaikydavo, kad per tarpus tarp tikrinimų klientai viršydavo limitą. Tokiais atvejais klientams kompensuodavome patirtas sąnaudas, tačiau klientai turėdavo kreiptis patys“, – sakė jis.

A.Baranausko teigimu, šį pavasarį sistemos buvo atnaujintos ir limitą imta tikrinti dažniau nei kas valandą, todėl kredito limito viršijimai pasitaiko labai retai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų