Apklausos rezultatai atskleidė 15–49 metų Lietuvos gyventojų trokštamiausių kompiuterių sąrašą. Pirmoje vietoje atsidūrusi „Apple“ surinko 23 proc. balsų. Toliau „Asus“ – 14 proc., „Dell” – 12,4 proc., „Hewlett–Packard” – 10,4 proc.
Per ateinančius metus planuojamų įsigyti kompiuterių seka pasiskirstė taip: pirmauja „Asus“ – jį paminėjo 23 proc. planuojančių įsigyti kompiuterį. Antroje vietoje – „Apple“, kurį per ateinančius 12 mėnesių planuoja pirkti 21 proc. apklausos dalyvių. Toliau – „Dell”, „Hewlett–Packard” bei „Toshiba“.
Tuo tarpu, remiantis „Norstat“ tyrimo duomenimis, populiariausias nešiojamųjų kompiuterių prekės ženklas yra „Asus”: jo paplitimas Lietuvoje – 24 proc., toliau – „Hewlett–Packard” (21 proc.), „Acer“ ir „Toshiba“ dalijasi po 12 proc.
„Norstat“ tyrimo metu taip pat paaiškėjo, kad specializuotų parduotuvių profesionalų konsultacijos turi lemiamą įtaką pirkėjų pasirinkimui. Buitinės technikos ir IT salonuose kompiuterius pirktų dauguma vartotojų – net 68 proc., tačiau vis dėlto gana didelė dalis – 24 proc. – svarsto ir pirkimo internetu alternatyvą. Tokį pasiskirstymą lemia esminis faktorius – didžiausią įtaką renkantis kompiuterį daro ekspertų nuomonė ir rekomendacijos, antrąja vieta dalijasi draugų patarimai ir produktų akcijos.