Interneto leidinys „Android Central“ pirmasis išplatino nuotrauką, kurioje akivaizdžiai matosi, kad toje ekrano vietoje, kur būna navigacijos juostelė, lieka bjauriai atrodanti „išdegusi“ juostelė. Netrukus po to pranešimai apie išdegusius „Pixel 2 XL“ ekranus internete pradėjo dygti tarsi grybai po lietaus.
Į pranešimus apie šį trūkumą reaguodami „Google“ išplatino pareiškimą, kuriame teigiama, kad atliekama problemos analizė.
„Pixel 2 XL“ ekranas buvo sukurtas taikant pažangią POLED technologiją, palaikančią QHD+ raišką, plačią spalvinę gamą ir didelį kontrastų santykį, kad galėtų atvaizduoti natūralias ir nuostabias spalvas. Prieš pateikimą gamybai ir prekybai atliekami kruopštūs visų mūsų produktų bandymai. Aktyviai analizuojama ir pastarųjų skundų priežastis“, – savo pranešime teigė „Google“.
Išmaniųjų ekranų OLED matricų gamyboje neabejotinas lyderis yra Pietų Korėjos įmonė „Samsung“, o jų pagaminti ekranai, naudojami „Pixel 1“, „Pixel 1 XL“ ir „Pixel 2“ gamyboje, jokių priekaištų nesulaukė. Tačiau „Pixel 2 XL“ telefonuose naudojama kitos Pietų Korėjos įmonės – LG – pagamintos POLED ekrano matricos, kurios, panašu, kokybiniu požiūriu nesiekia „Samsung“ nustatytų standartų. Telefono „LG V30“, kuriame naudojamas labai panašus ekranas, vartotojai taip pat skundžiasi įvairiais nemalonumais.
O pastaruoju metu tai yra ne vienintelė problema, su kuria susiduria „Google“ techninės įrangos padalinys. Be naujausių „Pixel 2 XL“ problemų vartotojai skundėsi ir „Google Home Mini“ išmaniųjų garsiakalbių, kurių prisilietimu valdomo paviršiaus veikimas buvo toks neprognozuojamas, jog gamintojas buvo priverstas jį tiesiog išjungti. Todėl tenka kelti klausimą: ar tikrai „Google“ kokybės kontrolė tokia kruopšti, kaip sako įmonės atstovai?