„GetJar“ įkūrėjas lietuvis Ilja Laurs – tarp TOP25 Europos technologijų lyderių

Vienas pasaulio įtakingiausių verslo žurnalų „Wall Street Journal Europe“ paskelbė 25 ryškiausius Europos technologijų lyderius. Į šį prestižinį sąrašą pateko ir lietuvių sukurtos atviros mobiliųjų aplikacijų platformos „GetJar“ įkūrėjas bei vadovas Ilja Laurs.
„GetJar“ įkūrėjas Ilja Laurs.
„GetJar“ įkūrėjas Ilja Laurs. / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.
Temos: 1 GetJar, UAB

Greta lietuvio, sąraše puikuojasi kitų garsių pasaulinių kompanijų, tokių kaip „Skype“, „Google“, SAP, „Microsoft“, „Kaspersky Lab.“, „Facebook“, „Cisco“ ir kitų vadovaujančių asmenų vardai.
 
„Wall Street Journal“ pažymi, kad lietuvis sukūrė didžiausią pasaulyje atvirą mobiliųjų aplikacijų platinimo platformą. „GetJar“ suteikia aplikacijų kūrėjams galimybę pasiekti dešimtis milijonų vartotojų visame pasaulyje, o vartotojams – prieiti prie daugiau nei 150 tūkst. aplikacijų. Skirtingai nuo uždarų mobilių aplikacijų parduotuvių, tokių kaip „Apple iTunes“, „Google Android Market“ ir kt., kurios pateikia tik savo platformos aplikacijas ir griežtai reguliuoja aplikacijų kūrėjus, „GetJar“ pritaikytas visiems šiuo metu rinkoje parduodamiems mobiliesiems telefonams ir suteikia programų kūrėjams laisvę patiems pasirinkti verslo modelį, techninius sprendimus ir pan.

Europos technologijų lyderio įvertinimas, kurį skyrė „Wall Street Journal Europe“ – jau ne pirmas I. Laurs ir „GetJar“ pripažinimas tarptautinėje erdvėje. Pernai žurnalas „Time“ lietuvių sukurtą aplikacijų platinimo platformą pripažino vienu iš 10-ties naujų projektų, kuris pakeis mūsų gyvenimus, Pasaulio Ekonomikos Forumas suteikė technologijos pionieriaus 2011 titulą, o telekomunikacijų naujienų ir tyrimų lyderis „Informa Telecoms & Media“ I. Laurs pripažino vienu iš 40-ies didžiausią įtaką pasaulio telekomunikacijų industrijai darančių asmenų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis