Aukščiausias paieškos užklausos rezultatų eilutes užims būtent tie tinklalapiai, kurie turės didelį kiekį reikalingos informacijos, o SEO optimizacija atliks antraeilį vaidmenį.
„Google“ teigia, kad naujos sistemos diegimui ruošėsi keletą mėnesių. Kompanijos atstovų teigimu, paieškos sistema filtruos tuos tinklalapius, kurie savo puslapiuose turi daug raktinių žodžių, o tai leis kokybiškiems ir mažo biudžeto resursams, turintiems įdomaus ir kokybiško turinio, prasimušti į aukštesnes „Google“ paieškos pozicijas.
Iš dalies tai susiję su tuo, kad kai kurios svetainės yra prikimštos dažnai paieškų užklausose naudojamų raktažodžių (kartais net neturinčių nieko bendro su puslapio tematika), siekiant kuo didesnio svetainės puslapių peržiūrų skaičiaus.
Nauji algoritmai bus įvedami palaipsniui, kadangi jie gali turėti įtakos didelei daliai interneto svetainių. Gali būti, kad naujovė iš dalies susijusi ir su „Google“ noru patobulinti savo paieškos sistemą, į kurią planuojama įdiegti semantinės paieškos technologiją. Pastaroji padės vartotojams gauti juos dominančią informaciją nepaliekant „Google“ paieškos puslapio ir nenaršant įvairiuose puslapiuose.