Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Google“, „Facebook“ ir „Twitter“ prašoma atskleisti teroristų duomenis

Didžiosios Britanijos Vyriausybė kitą savaitę planuoja susitikti su didžiausių socialinių tinklų savininkių kompanijų „Google“, „Facebook“, „Twitter“ ir „Microsoft“ atstovais. Dar prieš susitikimą įmonės buvo įspėtos, kad jų bus prašoma griežčiau kovoti su internete teroristų platinama informacija, rašo dailymail.co.uk.
Teroristas prie kompiuterio
Teroristas prie kompiuterio

Šiuo metu tokio turinio pranešimai yra naikinami tuomet, kai apie juos praneša vartotojai.
Tačiau Didžiosios Britanijos Vyriausybė ketina prašyti kompanijų ne tik aktyviau naikinti teroristų agitacinę medžiagą, bet ir saugoti bei policijai visuomet perduoti visų panašią informaciją talpinančių internete žmonių duomenis: vardus, pavardes, prisijungimo vardus, elektroninio pašto adresus ir IP adresus.

Dabar tokia informacija pareigūnus pasiekia tik pateikus konkrečią užklausą ir nurodant, su kokiu tyrimu susijęs prašymas.

Jei kompanijos sutiktų visus duomenis teikti automatiškai, Didžiosios Britanijos pareigūnai ketina tam suskurti specialią duomenų bazę. Be to, jie nujaučia, kad tik tada pamatytų realius teroristų platinamos informacijos mastus, nes dabar, nors kiekvieną savaitę pastebi ir tiria apie 1000 islamistų paskelbtų draudžiamų žinučių, mano stebinti tik džihadistų veiklos internete „ledkalnio viršūnę“.

Kompanijos turi algoritmus, kuriais nustatoma vaikų pornografija ar žudynės, tačiau vargu, ar techniškai įmanoma cenzūruoti pasisakymus, - sako E.Saltman.

Tačiau interneto kompanijų patarėja  Erina Saltman abejoja, kad „Google“, „Facebook“, „Twitter“ ir „Microsoft“ geranoriškai sutiks su tokiu Vyriausybės prašymu. Jos teigimu, kompanijos visai nenusiteikusius „atlikti policijos darbo“.

Pasak E.Saltman, kompanijos abejoja ir dėl kito Vyriausybės prašymo, kuriuo kompanijoms siūloma naikinti ne tik akivaizdžiai įstatymus pažeidžiančią informaciją, bet bet kokias žinutes ir įrašus, kuriuose galima pastebėti terorizmo reklamą.

„Kompanijos mano, kad kai kuri ekstremistų platinama informacija turi likti, kad žmonės galėtų ją kritikuoti. Be to, tokią informaciją ne taip jau lengva aptikti. Kompanijos turi algoritmus, kuriais nustatoma vaikų pornografija ar žudynės, tačiau vargu, ar techniškai įmanoma cenzūruoti pasisakymus“, - teigė ekspertė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos