Bendrovė paskelbė apie patobulinimą, po kurio „Google Maps Navigation“ rodys maršrutus, padedančius išvengti transporto spūsčių. Jeigu anksčiau trumpesnis atstumas buvo skaičiuojamas tik geometriniu principu, tai dabar bus atsižvelgta ir į eismo intensyvumą.
Kaip teigia „Google“, bus analizuojamas eismo intensyvumas ilgesniu laikotarpiu, ir tai turės įtakos kelio parinkimui per „Google Maps“. Tačiau tuo pačiu gamintojai įspėja, kad tokiomis sistemomis negalima pasitikėti 100 procentų, nes nėra tobulo būdo, kuris analizuotų absoliučiai visus kelio parinkimo faktorius. Vairuotojai turi mąstyti ir patys.
Teigiama, kad naujoji kelio parinkimo sistema bus automatiškai įjungta Šiaurės Amerikoje bei tose Europos šalyse, kur yra prieinami navigacijos bei eismo duomenys.
Kita vertus, sunku patikėti, kad „Google“ realizuotų tokią optimalią duomenų bazę, kuri analizuotų visą Vilniaus eismą, atsižvelgdama į visus neprognozuojamus kelio remontus, atsivėrusias duobes, policijos reidus ir kitus faktorius, kurie kartais priverčia keisti maršrutą arba ilgą laiką stovėti spūstyse.