„Google Maps“ pasiūlys naują funkciją, informuojančią apie COVID-19 paplitimą vietovėse

„Google“ šią savaitę atnaujina savo nemokamą žemėlapių paslaugą, įtraukdama vietovių, kuriose fiksuojamas padidėjęs COVID-19 užkrato atvejų skaičius, žymėjimą spalvomis, ketvirtadienį paskelbė interneto paieškos sistemų milžinė.
„Google“
„Google“ / Vida Press nuotr.

Atidarius viršutiniame mobiliojo įrenginio ekrano kampe esantį „sluoksnių“ ženkliuką ir pasirinkus „COVID-19“ parinktį, žemėlapiai bus atvaizduojami nurodant septynių dienų užkrato atvejų skaičių 100 000 žmonių vidurkį.

Vartotojai galės matyti, ar COVID-19 atvejų skaičius tam tikroje vietovėje didėja ar mažėja, pažymėjo „Maps“ produktų vadybininkas Sujoy Banerjee.

Naujasis įrankis yra skirtas suteikti „svarbios informacijos apie COVID-19 užkrato atvejus atitinkamoje vietovėje, kad būtų galima priimti labiau pasvertus sprendimus, kur kreiptis ir ką daryti“, – pažymėjo S.Banerjee.

Žemėlapių žymėjimui naudojami duomenys bus gauti iš tokių šaltinių, kaip Baltimorėje įsikūrusi Johnso Hopkinso ligoninė, „The New York Times“ ir „Wikipedia“, kurie gauna informaciją iš visuomenės sveikatos organizacijų, pavyzdžiui, Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) ir įvairių šalių sveikatos ministerijos, teigė S.Banerjee.

Naujoji funkcija šią savaitę bus pasiūlyta visame pasaulyje žemėlapių programos versijose, pritaikytose mobiliesiems įrenginiams su „Apple“ ar „Google“ palaikoma „Android“ programine, pranešė Kalifornijoje įsikūrusi bendrovė.

„Google Maps“ jau parengė įvairių su pandemija susijusių įrankių, pavyzdžiui, funkciją, leidžiančią vartotojams sužinoti, kada keliaujančiųjų viešuoju transportu srautai gali būti padidėję.

„Nors šiais laikais keliauti yra sudėtingiau, tikimės, kad šios „Google Maps“ funkcijos padės žmonėms kuo saugiau ir efektyviau nuvykti ten, kur jiems reikia“, – pažymėjo S.Banerjee.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis