„Google“ milijonams naudotojų ketina įjungti dviejų veiksnių autentifikavimą

Gegužės mėn. „Google“ paskelbė apie planus pagal nutylėjimą įjungti dviejų veiksnių autentifikavimą (dviejų žingsnių patikrinimą), kad būtų užtikrintas didesnis daugelio paskyrų saugumas.
Google
Google / 123rf.com nuotr.

Dabar – kibernetinio saugumo supratimo mėnuo, ir „Google“ dar kartą primena apie šį planą, tinklaraščio įraše teigdama, kad iki šių metų pabaigos įjungs dviejų faktorių funkciją dar 150 mln. paskyrų.

Svarbiausia – saugumas

2018 m. „Google“ teigė, kad tik 10 proc. jos aktyvių paskyrų buvo naudojamas dviejų veiksnių autentifikavimas. Nuo to laiko ji stumia, įkalbinėja ir skatina žmones įjungti šį nustatymą. Kita pastangų dalis reikalaus, kad daugiau nei 2 mln. „YouTube“ kūrėjų įjungtų dviejų veiksnių autentifikavimą ir taip apsaugotų savo kanalus nuo perėmimo.

„Google“ teigia, kad bendradarbiaudama su organizacijomis kasmet išdalina daugiau kaip 10 000 aparatinių saugumo raktų. Dėl jos siekio įdiegti dviejų veiksnių autentifikavimą ši technologija tapo lengvai prieinama jūsų telefone, nesvarbu, ar naudojate „Android“, ar „iPhone“.

Naudotojams saugoti savo paskyras padeda ir slaptažodžių tvarkyklė, o „Google“ teigia, kad per dieną patikrina daugiau kaip milijardą slaptažodžių, naudodamasi integruota „Chrome“, „Android“ ir „Google“ programėle. Slaptažodžių tvarkyklę galima naudoti ir „iOS“ sistemoje, kurioje „Chrome“ gali automatiškai užpildyti kitų programų prisijungimo duomenis. „Google“ teigia, kad netrukus ji padės kurti kitų programėlių slaptažodžius, todėl viskas bus dar paprasčiau. Taip pat netrukus atsiras galimybė matyti visus išsaugotus slaptažodžius tiesiai iš „Google“ programėlės meniu.

Galiausiai „Google“ atkreipia dėmesį į savo neaktyvių paskyrų tvarkyklę. Tai yra sprendimų rinkinys, kuris padės nustatyti, kas atsitiks su jūsų paskyra, jei nuspręsite ja nebesinaudoti arba jei nebebus šalia jūsų ir nebegalėsite priimti tokių sprendimų.

Šią funkciją „Google“ pridėjo 2013 m., kad galėtumėte nustatyti paskyros nenaudojimo laikotarpį nuo trijų iki 18 mėnesių, po kurio įsigalios „Inactive Account Manager“ protokolai. Tuo atveju, jei tik pakeitėte paskyrą arba pamiršote apie savo prisijungimą, likus mėnesiui iki limito pabaigos „Google“ išsiųs el. laišką. Tuo metu galėsite pasirinkti, ar norite, kad jūsų informacija būtų ištrinta, ar kad ji būtų perduota bet kokiems patikimiems kontaktams, kuriuos norite, kad tvarkytų reikalus jūsų vardu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų