Kai „Google“ programuotojai išleidžia kokį nors algoritmo patobulinimą, jis nėra iškart prieinamas visiems vartotojams. Po vidinio testavimo įmonės viduje, rezultatai yra rodomi būtent „Quality raters“ testuotojams.
Tai nėra paprasti žmonės, kurie gali bet kada pretenduoti į tokį darbą „Google“ – paieškos milžinė samdo kompanijas, kurios savo ruožtu atrenka pretendentus. Jų nusamdyti žmonės sėdi namuose ir vertina „Google“ paieškos variklio patobulinimus.
Jie pagal savo paieškos užklausas gauna du stulpelius rezultatų: senuosius ir naujuosius. Bet net nežino, kuris yra kuris, tad testavimo rezultatai yra nešališki. Kiekviename stulpelyje šie vertintojai pažymi, kurie rezultatai yra geri ar blogi, ir pagal tai „Google“ inžinieriai sprendžia, ar tas algoritmo patobulinimas iš esmės turėjo teigiamos įtakos.
Ir tik tada naujovė paleidžiama „gyvai“ – tiesa, pirmiausia vėlgi tik mažai grupei vartotojų. Pagal jų veiksmus ir paieškos rezultatų panaudojimą priimamas galutinis sprendimas, ar šis patobulinamas vertas paleidimo visiems „Google“ paieškos sistemos naudotojams.
Siūlome pasižiūrėti išsamesnį paaiškinimą (anglų k.):
Jeigu norite daugiau sužinoti apie „Quality Rater“ darbo principus, galite perskaityti interviu su vienu iš tokių pasamdytų žmonių.
Parengė FWD.lt.