Paprastai sakant, „Google“ gali surinkti klientų asmeninę informaciją iš vienos savo tarnybos ir perduoti ją kitai. „Mes laikysime jus vienu ir tuo pačiu vartotoju visose savo platformose, o tai reiškia paprastesnį, labiau intuityvų naudojimąsi „Google“ paslaugomis“, – rašoma kompanijos pranešime.
Tokie veiksmai paaiškinami siekiu pateikti tikslesnius paieškos rezultatus konkrečiam vartotojui, t.y. tokius, kurie atitiktų jų veiklą, pomėgius, interesus, skelbia BBC.
Be to, nors „Google“ tikina niekada neparduosianti asmeninės žmonių informacijos trečiosioms šalims, vartotojams žadama rodyti „tikslesnes“ reklamas. Klientai galės bet kada pašalinti savo asmeninę informaciją iš „Google“ paslaugų.
Naujos privatumo taisyklės įsigalios kovo 1 dieną. Vartotojams nesuteikiama galimybė atsisakyti naujovių.
Konkurentai širsta
Kritikai teigia, kad „Google“ keičia privatumo nustatymus dėl aštrėjančios kovos su „Facebook“. Mat siekdama išpopuliarinti savo socialinį tinklą „Google+“, didžiausioje savo tarnyboje – paieškos sistemoje – ji pradėjo rodyti rezultatus iš „Google+“. Jei vykdydamas paiešką vartotojas yra prisijungęs prie šio socialinio tinklo, jam gali būti rodomi paieškos rezultatai iš „Google+“ draugų.
Technologijų apžvalgininkai kritikavo tokį „Google“ sprendimą, kadangi siekdama iškelti „Google+“ kompanija rizikuoja prarasti didelę dalį savo paieškos sistemos klientų.
Siekdami pademonstruoti naujosios paieškos sistemos žalą, „Facebook“ ir „Twitter“ darbuotojai sukūrė vaizdo įrašą, kuriame pademonstruoja, kaip „Google“ keičia paieškos rezultatus reklamuodama savo produktus, bet nepateikdama nuorodų pas konkurentus. Siūlome pasižiūrėti: