Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Google“ nusibaudė už tai, kad reklamavo „Chrome“ naršyklę pažeisdama savo taisykles

„Google“ atsidūrė keblioje situacijoje: kompanijai teko nubausti pačią save už tai, kad nesilaikė savo sukurtų reklamavimosi internete taisyklių.
„Google“ valdybos pirmininkas Ericas Schmidtas šalia „Chrome“ logotipo.
„Google“ valdybos pirmininkas Ericas Schmidtas šalia „Chrome“ logotipo. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Taip nutiko dėl to, kad kompanija nesusišnekėjo su agentūromis, atsakingomis už interneto naršyklės „Chrome“ reklamą, skelbia Techland.time.com.

Agentūros „Unruly Media“ ir „Essence Digital“ kai kuriems tinklaraštininkams sumokėjo už tai, kad jie parašytų straipsnius apie „Chrome“ naršyklę ir juose įdėtų nuorodą, kad skaitytojai galėtų ją atsisiųsti.

Tačiau „Google“ paieškos sistemos taisyklės tokią reklamos formą draudžia. Mat aktyvios nuorodos į tinklalapį turi reikšmės paieškos sistemai nusprendžiant, kurią nuorodą iškelti aukščiau už kitas ieškant specifinių raktažodžių. Naudojant „apmokėtas nuorodas“ paieškos sistema negali pateikti objektyvių rezultatų.

Anksčiau dėl „apmokėtų nuorodų“ jau teko nudegti ne vienai kompanijai. Tačiau dabar ši taisyklė atsisuko prieš pačią „Google“.

Reklamos kampaniją užsakiusios agentūros suskubo prisiimti kaltę dėl susidariusios situacijos. Nepaisant to, taisyklės buvo pažeistos, todėl „Google“ paskelbė mažiausiai 60 dienų sumažinusi svetainės Google.com/chrome „PageRank“ reitingą, kuris lemia tinklalapio poziciją paieškos rezultatuose (tai negalioja išsipirktoms reklaminėms pozicijoms).

Rezultatai akivaizdūs: nuoroda į naršyklės atsisiuntimo puslapį nerodoma pirmajame paieškos rezultatų puslapyje net įvedus raktažodžius „Google Chrome“, tinklalapis smarkiai nusirito ir ieškant raktažodžių „internet browser“ ar „web browser“ (liet. interneto naršyklė).

Populiarumas auga

Interneto naršyklių populiarumą stebinti tyrimų bendrovė „StatCounter“ skelbia, kad „Chrome“ populiarumas sparčiai auga, ir jei tendencijos nesikeis šįmet ji turėtų tapti populiariausia interneto naršykle visame pasaulyje, praneša Dailymail.co.uk.

Pernai kompanijos „Microsoft“ naršyklės „Internet Explorer“ populiarumas sumenko nuo 46 proc. iki 38,5 proc., tuo metu „Chrome“ išaugo nuo 15,7 proc. iki 27,3 proc.

Anksčiau manyta, kad „Internet Explorer“ gali aplenkti atvirojo kodo naršyklė „Firefox“, tačiau jos populiarumas per metus sumažėjo nuo 30,7 proc. iki 25,3 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?