Taip nutiko dėl to, kad kompanija nesusišnekėjo su agentūromis, atsakingomis už interneto naršyklės „Chrome“ reklamą, skelbia Techland.time.com.
Agentūros „Unruly Media“ ir „Essence Digital“ kai kuriems tinklaraštininkams sumokėjo už tai, kad jie parašytų straipsnius apie „Chrome“ naršyklę ir juose įdėtų nuorodą, kad skaitytojai galėtų ją atsisiųsti.
Tačiau „Google“ paieškos sistemos taisyklės tokią reklamos formą draudžia. Mat aktyvios nuorodos į tinklalapį turi reikšmės paieškos sistemai nusprendžiant, kurią nuorodą iškelti aukščiau už kitas ieškant specifinių raktažodžių. Naudojant „apmokėtas nuorodas“ paieškos sistema negali pateikti objektyvių rezultatų.
Anksčiau dėl „apmokėtų nuorodų“ jau teko nudegti ne vienai kompanijai. Tačiau dabar ši taisyklė atsisuko prieš pačią „Google“.
Reklamos kampaniją užsakiusios agentūros suskubo prisiimti kaltę dėl susidariusios situacijos. Nepaisant to, taisyklės buvo pažeistos, todėl „Google“ paskelbė mažiausiai 60 dienų sumažinusi svetainės Google.com/chrome „PageRank“ reitingą, kuris lemia tinklalapio poziciją paieškos rezultatuose (tai negalioja išsipirktoms reklaminėms pozicijoms).
Rezultatai akivaizdūs: nuoroda į naršyklės atsisiuntimo puslapį nerodoma pirmajame paieškos rezultatų puslapyje net įvedus raktažodžius „Google Chrome“, tinklalapis smarkiai nusirito ir ieškant raktažodžių „internet browser“ ar „web browser“ (liet. interneto naršyklė).
Populiarumas auga
Interneto naršyklių populiarumą stebinti tyrimų bendrovė „StatCounter“ skelbia, kad „Chrome“ populiarumas sparčiai auga, ir jei tendencijos nesikeis šįmet ji turėtų tapti populiariausia interneto naršykle visame pasaulyje, praneša Dailymail.co.uk.
Pernai kompanijos „Microsoft“ naršyklės „Internet Explorer“ populiarumas sumenko nuo 46 proc. iki 38,5 proc., tuo metu „Chrome“ išaugo nuo 15,7 proc. iki 27,3 proc.
Anksčiau manyta, kad „Internet Explorer“ gali aplenkti atvirojo kodo naršyklė „Firefox“, tačiau jos populiarumas per metus sumažėjo nuo 30,7 proc. iki 25,3 proc.