Kaip teigė kompanijos atstovai, pakeitimas turėjo įtakoti net 11,8 procento visų paieškos užklausų. Patobulinimo pagrindinė paskirtis buvo sumažinti įvairių agregatorių įtaką paieškos rezultatuose. Išties nesąžininga – originalus turinys dažnai rodomas žemiau negu visokios „blogofermos“, kurios tik perspausdina informaciją pas save, neretai pažeisdamos autorines teises.
SEO konsultavimo kompanija „Sistrix“ atliko mini-tyrimą ir bandė išsiaiškinti, kaip pokyčiai įtakojo įvairių projektų rezultatus.
Buvo išskirti tinklalapiai, labiausiai „nukentėję“ nuo naujovių, tarp jų – Ezinearticles.com, Howtodothings.com, Business.com ir kiti.
Iš tiesų, didelė dalis jų pelnytai nusirito žemyn, tačiau prie aukų buvo pastebėti ir tokie gigantai kaip „Technorati“ ar „Slideshare“.
Ar tikrai taip ir turi būti? Atviras klausimas. Išties, ar įmanoma vienareikšmiškai nuspręsti, kuris puslapis yra „vagiantis“ turinį ir jį perpublikuojantis, o kuris tiesiog patogiai agreguoja duomenis ir taip tarnauja žmonėms? Ką gi, pagyvensime, pamatysime, ką ši naujovė atneš ateityje.
Šaltinis: ReadWriteWeb.com.