„Google“ pradeda žymėti dirbtinio intelekto sugeneruotus vaizdus

Siekdama užkirsti kelią dezinformacijos sklaidai, „Google“ antradienį paskelbė, kad dirbtinio intelekto sukurtus vaizdus žymės žmogaus akiai nematomu, tačiau technologijų aptinkamu vandens ženklu.
Dirbtinio intelekto sugeneruoti Popiežiaus Pranciškaus ir Elono Musko atvaizdai
Dirbtinio intelekto sugeneruoti Popiežiaus Pranciškaus ir Elono Musko atvaizdai / „Twitter“ nuotr.

Šia technologija, pavadinta „SynthID“, vandens ženklas įterpiamas tiesiai į vaizdus, sukurtus „Imagen“ – vienu iš naujausių „Google“ vaizdo kūrimo įrankių, rašo CNN. Šis ženklas išlieka nepriklausomai nuo pakeitimų, pavyzdžiui, pridėtų filtrų ar pakeistų spalvų.

Įrankis „SynthID“ taip pat gali nustatyti, ar vaizdai buvo sukurti „Imagen“, – programa ieško vandens ženklo trimis lygiais: aptiktas, neaptiktas ir galbūt aptiktas.

„Nors ši technologija nėra tobula, mūsų vidiniai bandymai rodo, kad ji apsaugo nuo daugelio įprastų manipuliacijų vaizdais“, – antradienį tinklaraštyje rašė „Google“.

Kai kurie „Google“ kūrėjams skirtos AI platformos „Vertex AI“ klientai jau gali naudotis „SynthID“ beta versija. Bendrovė teigia, kad „Google“ sukurta „SynthID“ toliau bus tobulinama ir gali būti išplėsta į kitus „Google“ arba kitų įmonių produktus.

„Deepfakes“ ir pakeistos nuotraukos

Kadangi nuotraukų ir vaizdo įrašų klastotės tampa vis realesnės, technologijų bendrovės stengiasi rasti patikimą būdą, kaip atpažinti ir pažymėti tokį turinį.

„Twitter“/Ekrano nuotr./D.Trumpas kalėjime - DI sugeneruotas vaizdas
„Twitter“/Ekrano nuotr./D.Trumpas kalėjime - DI sugeneruotas vaizdas

Pastaraisiais mėnesiais paplito dirbtinio intelekto sukurtas popiežiaus Pranciškaus su pūkine striuke atvaizdas, o dirbtinio intelekto sukurtais buvusio prezidento Donaldo Trumpo suėmimo vaizdais buvo plačiai dalijamasi prieš jam pareiškiant kaltinimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis