Iki šiol ji turėjo vien nemokamą versiją, kuria su šiokiais tokiais apribojimais galėjo naudotis visi: ir maži verslo atstovai, ir didžiausios bei populiariausios svetainės internete. Šįkart „Google“ pristatė mokamą jos versiją – „Google Analytics Premium“.
Pagrindiniai naujos „Analytics“ versijos tikslai, ant kūrėjų, yra šie:
- patobulintas informacijos surinkimas, daugiau įvairių kintamųjų specifiniams poreikiams sekti;
- daugiau galimybių analizuojant statistiką – įvairūs testavimai ir modeliai konversijų (angl. conversations) stebėjimui;
- pagalba diegiant ir prižiūrint tarnybos nuostatas 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę;
- saugumo ir privatumo garantijos surenkant ir atvaizduojant informaciją.
„Google“ teigia, kad naujoji versija kurta bendradarbiaujant su didžiausiais „Google Analytics“ klientais, tarp kurių galima rasti ir šiuos garsius pavadinimus: „Gucci“, „Travelocity“, „TransUnion“, „eHarmony“ ir kt.
Visa tai – už vieną metinį mokestį. Tačiau kol kas ši naujoji versija galima tik JAV, Kanados ir Didžiosios Britanijos vartotojams.
„Google“ oficialiai neskelbia paslaugos kainos, tačiau kai kuriose interneto svetainėse nurodoma, kad ji kainuos 150 tūkst. dolerių per metus.
Galite pasižiūrėti vaizdo įrašą apie šią naują tarnybą:
Parengė: FWD.lt.