Šiuo metu į „Google“ paieškos eilutę įrašę „Bitcoin“, rezultatų puslapio viršuje pamatysite daugybę pasiūlymų pirkti ir parduoti kriptovaliutas, bet įsigaliojus naujoms taisyklėms taip nebebus. Beje, „Google“ yra ne vieninteliai interneto reklamos rinkos žaidėjai, kurie atsisako kriptavaliutų reklamos – „Facebook“ dar sausį paskelbė, kad socialiniame tinkle virtualių pinigų reklamų nebebus.
Tiesa, „Bloomberg“ yra rašę, kad kriptovaliutų reklamuotojai rado būdą apeiti „Facebook“ draudimus – tam pakanka į raktinius žodžius tyčia įvelti rašybos klaidų, pavyzdžiui, žodyje „bitcoin“ vietoj raidės „o“ įrašyti skaičių „0“. „Google“ atstovas spaudai sakė, kad jų įmonė bus iš anksto pasiruošusi tokiems gudručių bandymams.
Tinklaraščio įraše „Google“ pažymi, kad 2017 m. jų įmonė pašalino daugiau nei 3,2 mlrd. reklamų, pažeidžiančių jų taisykles. „Reklamų patirties gerinimas visame internete, nesvarbu, net jei tai būtų žalingų ar trukdančių reklamų šalinimas, tęsis ir toliau bei bus mūsų pagrindinis prioritetas“, – sakė „Google“ reklamos tvarumo vadovas Scottas Spenceris.
Bitkoinai ir kitos kriptovaliutos garsėja savo kurso nepastovumu. Veiksmų prieš šiuos sunkiai valdomus finansinius įrankius ėmėsi ir kai kurių valstybių valdžia. Pavyzdžiui, Indijoje pareikšta, jog nemanoma, kad „Bitcoin“ yra teisėta atsiskaitymo priemonė, o Kinijoje vis smarkiau spaudžiama prekyba skaitmeninėmis valiutomis. Tuo tarpu Pietų Korėja svarsto įstatymą, pagal kurį šalies viduje apskritai bus draudžiama prekyba bet kokiomis kriptovaliutomis.