„Hulu“ atstovai rengia neoficialius susitikimus su galimais pirkėjais, jie gavo pasiūlymus iš žiniasklaidos, technologijų ir komunikacijų kompanijų. Atsižvelgiant į šiuos pasiūlymus „Hulu“ savininkai spręs, ar verta svetainę parduoti, skelbia „Los Angeles Times“.
Technologijų milžinės siekia sustiprinti pozicijas sparčiai populiarėjančioje vaizdo įrašų internete rinkoje. „Google“ tikslas – praturtinti savo vaizdo įrašų svetainę „YouTube“ autoriniu turiniu. „Hulu“ veikiausiai būtų integruota ir į platformą „Google TV“.
„Microsoft“ gi neseniai integravo „Hulu“ į savo žaidimų kompiuterius „Xbox“.
„Hulu“ tarnyba, šiuo metu veikianti tik JAV teritorijoje, internetu transliuoja naujausias televizijos laidas ir serialus. Manoma, kad už ją gali būti siūloma daugiau nei 2 mlrd. JAV dolerių. Tiesa, pirkėjus labiausiai domina ne „Hulu“ technologijos, svetainė, pavadinimas ar prenumeratoriai, o būtent turimos teisės transliuoti autorinį turinį – laidas ir serialus – internetu.