Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Griauna 12 mitų apie LOGIN festivalį ir patikina – čia bus užtikrintas maksimalus saugumas

Žymus indų poetas Rabindranatas Tagorė sakė, kad geriausias būdas gauti energijos, įsikvėpti ir išmokti kažką naujo – klausytis ir matyti. Jau visai netrukus inovacijų ir technologijų gerbėjai bei visi tie, kas nori būti įkvėpti, pasisemti gerųjų patirčių, užmegzti naujų pažinčių ir t.t. – turės savo galimybę matyti ir klausytis. Kitą savaitę Vilnių jau 14-tą kartą drebins LOGIN festivalis, kuriame garsūs Lietuvos ir užsienio pranešėjai dalinsis naudingu, įkvepiančiu turiniu.
LOGIN 2019
LOGIN 2019 / Organizatorių nuotr.

Pasak LOGIN vadovės Sandros Meškauskaitės-Stepšienės šie metai neeiliniai, todėl ir LOGIN bus šiek tiek kitoks, bet jokiais būdais ne prastesnis. Viena renginio organizatorių sako, kad bene didžiausias šių metų iššūkis – mitai, susiję su festivaliu, kurie dėl vienokių ar kitokių priežasčių atsirado visuomenėje. S.Meškauskaitės-Stepšienės įsitikinusi: beveik visi jų gimė iš gandų arba per didelio žmonių įsibaiminimo.

1 mitas: LOGIN festivalis, kaip ir daugelis kitų renginių, keliasi į kitus metus.

LOGIN šiais metais įvyks. Tik ne įprastai pavasarį, o rudenį. Rugsėjo 24–25 dienomis. Pasak LOGIN vadovės, buvo įvertinta situacija, atsižvelgta į kitas parodų, konferencijų, kitų masinių renginių praktikas. Sprendimas buvo vienareikšmiškas – LOGIN yra labai laukiamas, reikalingas ir tikrai įvyks.

2 mitas: visos LOGIN konferencijos vyksta tik anglų kalba, tad jei nesi labai gerai jos įvaldęs, tau šie renginiai netinka.

LOGIN kiekvienais metais turi turinio ir anglų, ir lietuvių kalbomis. Svarbu atkreipti dėmesį, kad jeigu pranešėjo tema programoje anglų kalba, tai jis kalbės angliškai, net jeigu jis ir lietuvis, o jeigu temos pavadinimas lietuviškas – tai kalbės lietuviškai.

3 mitas: visas LOGIN turinys pranešimai ir konferencijos orientuoti tik į jaunąją kartą.

LOGIN turinys labai įvairus, o technologijos jau seniai nebėra tik jaunų žmonių „dalykas“. Pasak S.Meškauskaitės-Stepšienės, atliktos apklausos rodo, kad didelė dalis LOGIN dalyvių yra nuo 30 iki 40 metų, o tai – jau brandesnis jaunimas.

Andriaus Ufarto nuotr./Sandra Meškauskaitė-Stepšienė
Andriaus Ufarto nuotr./Sandra Meškauskaitė-Stepšienė

4 mitas: šiais metais bus labai nedaug pranešėjų, visi jie vietiniai, nes užsieniečiai bijo skraidyti ir neatvyks į Lietuvą.

Visi pranešėjai turi teisę pasirinkti, kaip jie kalbės – gyvai ar nuotoliniu būdu, nes jų sveikata ir ramybė LOGIN organizatoriams yra prioritetas.

„Galiu pranešti, kad nė vienas pranešėjas iš Lietuvos nekalbės nuotoliniu būdu, o užsienio pranešėjai, matydami, kad yra lengvinamos sąlygos keliauti, taip pat keičia planus ir tie, kurie planavo, kad tikrai negalės atvykti, jau perka bilietus ir ruošiasi kelionei į Lietuvą. Tačiau turime ir tokių, kurie dėl jų šalyje sugriežtintų taisyklių, planuoja nebeatvykti. Labai daug sprendimų bus priimta paskutinėmis dienomis“, – naujienomis dalinasi LOGIN vadovė.

5 mitas: LOGIN renginiuose nebus reguliuojami žmonių srautai ir privalomos kaukės, nes didelės masės žmonių tiesiog neįmanoma sužiūrėti.

Apsauginių veido kaukių dėvėjimas privalomas visuose renginiuose ir jų prieigose tiek viduje, tiek lauke. Mes esame įsitikinę, kad LOGIN dalyviai yra sąmoningi, todėl savanorių informacijos dėl srautų reguliavimo, kaukių dėvėjimo ir kitų dalykų bus paisoma.

6 mitas: LOGIN vyksta nedideliame plote, tad tai jau savaime yra pavojinga.

LOGIN vyksta „Litexpo“ konferencijų centre. Bendras šios vietos plotas yra 33 600 kv. m, iš kurių 18 500 kv. m užima konferencijų ir ekspozicijų salės, o likusią dalį – lauko erdvė. LOGIN vyks lauko erdvėse ir užims daugiau kaip 70 proc. vidaus erdvių. Užtikrindami dideles erdves viduje, organizatoriai gali garantuoti metro atstumą tarp kėdžių, o lauko erdvėje dar didesnius distancijas tarp partnerių erdvių.

7 mitas: tokiuose renginiuose saugumas – pačių lankytojų reikalas.

Ne visai, nes organizatoriai imasi visų saugumo priemonių: nuo kaukių ir pirštinių turėjimo, dalyvių ribojimo renginių salėse iki pilnos patalpų dezinfekcijos ir t.t. Tačiau kaukės dėvėjimas ar nedėvėjimas, rankų higiena, paisymas ar nepaisymas organizatorių prašymų laikytis saugumo yra žmonių sąmoningumo reikalas.

8 mitas: į LOGIN negalime vestis vaikų, tad šeimos su atžalomis čia nėra laukiamos.

Kaip sako LOGIN vadovė, į šį festivalį galima ateiti ir su kūdikiu, ir su augintiniu: „Mes esame atviri visiems! Čia tik konkrečios šeimos reikalas, ar jiems patogu ir lengva klausytis pranešimo su vaikais, ar ne. Netgi pastebime, kad paaugliai patys nori ir veržiasi į LOGIN. Juk tai nepaprasta galimybė vos per dvi dienas pasisemti įkvėpimo visiems metams į priekį“.

9 mitas: LOGIN orientuotas tik į informatikus, kitų sričių specialistai čia neras jiems aktualių temų.

Kaip sako S.Meškauskaitės-Stepšienės, technologijos ir inovacijos jau seniai nėra „aitišnikų“, informatikų ar inžinierių tema, tai yra visų mūsų tema, nes mes kiekvienas keliamės ir užmiegame apsupti technologijų, jos keičia mūsų buitį, darbą, laisvalaikį.

„LOGIN dalyvis yra labai įvairus – nuo technologinių produktų vystytojo iki pardavimų vadovo, nuo rinkodaros specialisto iki įmonės direktoriaus, nuo sveikos gyvensenos influencerių iki programuotojų. Įkvėpimo gali rasti tikrai visi, nes pranešėjų yra net 120“, – apie labai įvairią LOGIN lankytojų ir pranešėjų auditoriją pasakoja pašnekovė ir priduria, kad žmogus, kuris nori priimti informaciją, LOGIN gali jos gauti labai daug.

Net jauniems žmonės, kurie dar nežino, „kuo jie nori būti užaugę“, čia puiki terpė sužinoti, ką įvairių sričių specialistai dirba, kaip dirba, kodėl vyksta vieni ar kiti procesai, nes LOGIN dalyvauja skirtingas patirtis turintys pranešėjai ir dalyviai“, – pasakoja pašnekovė.

10 mitas: visuomenė nebenori gyvų pranešimų, jiems užtenka viską stebėti televizorių ir kompiuterių ekranuose.

LOGIN vadovė įsitikinusi, kad gyvas pranešimas, žiūrint auditorijai į akis, yra gerokai pranašesnis už įvairias paskaitas online. Pasak jos, tų gyvų susitikimų nori ir festivalio lankytojai:

„Gali atrodyti paradoksalu, kad mes vadiname save inovacijų ir technologijų festivaliu, bet viską darome gyvu, o ne nuotoliniu formatu. Bet mes turime atsakymą – už visų inovacijų slypi žmogus. Žmonėms reikia žmonių, kad ir kaip visas mūsų gyvenimas keliasi į įrenginius bei internetą, tačiau gyvas bendravimas duoda tikrai daugiau emocijų,“ – sako LOGIN vadovė.

11 mitas: bilietai į LOGIN labai brangūs.

Pasak festivalio vadovės, kas vienam pigu, kitam – visai ne: „Standartinė LOGIN bilieto kaina 129 eurai už dviejų dienų turinį ir daugiau kaip 120 pranešėjų, tai vieno pranešimo kaina – 1 euras. Žinoma, visų pranešėjų nepamatysi, tačiau jeigu skaičiuosime ne taip matematiškai, tai LOGIN kaina yra labai patraukli, lyginant su tokio pobūdžio festivaliais kitose šalyse“.

Renginio organizatoriai rekomenduoja nelaukti paskutinės dienos ir iš anksto planuoti dalyvavimą LOGIN.

Bilietus įsigyti galima čia: https://login.lt/pass/.

12 mitas: neįmanoma į Lietuvą prisivilioti tikrai įdomių pranešėjų.

Visiškas melas, nes šiais metais lankytojus vilioja mokslininko Stephano Hawkingo dukros Lucy Hawking pranešimas, kuri tęsia tėvo veiklą ir yra itin charizmatiška mokslininkė. Ne mažiau įspūdingi bus Europos kosmoso agentūros Inovacijų vadovo Franko Maximilian Salzgeber, BBC Inovacijų vadovės Lauros Ellis, kūrybininko, turinčio daugiau nei 50 „Kanų liūtų“ statulėlių, Paulo Areas, „Bolt“ įkūrėjo Martino Viligo pranešimai. Ir tai tik keletas garsių pavardžių. Žinoma, ne visus juos pamatysime gyvai, tačiau įkvėpimo tikrai bus.

„Į pirmąsias LOGIN konferencijas, kai viliojome pranešėjus, mūsų „kabliukas“ buvo tai, kad mes posovietinė šalis ir norime būti pažangūs. Mesdavome ir kitą kortą – Lietuva inovacijų šalis, mes čia viską kuriame, pas mus ateina tokie ir tokie prekių ženklai, o dabar jau labai retai mums prireikia daug pasakoti apie tai, kas mes, nes jau esame žinomi rinkoje. LOGIN yra vienas iš renginių, kuriems tarptautinės pranešėjų agentūros visada nori kažką pasiūlyti, parduoti. Žinoma, kai kviečiame tiesiogiai pranešėjus, kreipiamės į įvairius prekės ženklus tiesiogiai, turime „pasmailinti liežuvį“ pasakodami, kas mes ir kodėl čia reikia jiems atvažiuoti. Ypač sunku būna suvokti mūsų masiškumą: mes sakome, kad mes didžiausi, o jie sako, „jūs neturite nė vienos scenos, kuri talpina 10 tūkstančių dalyvių“, tai labai svarbu parodyti, kokie yra mūsų masteliai ir kuo mes kitokie nei „Sluch“, „Web Summit“ ar kiti didieji renginiai“, – pranešėjų prisiviliojimo užkulisius atskleidžia S.Meškauskaitė-Stepšienė.

LOGIN vyks rugsėjo 24–25 dienomis „Litexpo“ konferencijų centre.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai