Kaip nurodė 15min skaitytojas Irmantas, jis apie gedimą „Telia“ įmonę informavo apie 9 val. ryto.
Vėliau iš klientų aptarnavimo centro darbuotojų sužinojo, jog paslaugos neveikia dėl problemų su bokštu ir kad įmonė tikisi viską sutvarkyti apie 21 val. vakaro.
„Nelabai maloni situacija šiais laikais būti visiškai atkirstam nuo pasaulio. Neveikiančios paslaugos: mobilus ryšys, mobilus internetas, namų šviesolaidinis internetas, televizija, atsiskaitymai parduotuvėje“, – vardijo Irmantas.
„Telia“ atstovas Audrius Stasiulaitis 15min patvirtino, jog įmonė iš tiesų šioje teritorijoje fiksavo gedimą 9 val. ryto. Klientų kreipimųsi dėl to taip pat sulaukė.
„Kažkas ekskavatoriumi dirbo ir pažeidė mūsų kabelį, jį užspaudė. Tai reikėjo nemažai žemės atkasti, nuo pat ryto yra tai tvarkoma iki šiol. Komandos vis dar dirba. Pasirodė, situacija yra sudėtingesnė, nei buvo manyta iš pradžių. Artimiausiu metu tikimės sutvarkyti“, – teigė jis.
A.Stasiulaičio teigimu, šis gedimas galėjo paliesti galbūt iki 100 „Telia“ klientų.
Tačiau, anot jo, su mobiliuoju ryšiu tai nesusiję, jis turėtų veikti. Šis gedimas paveikė šviesolaidinį internetą ir televiziją.
„Labai apmaudu, kad dėl tokių situacijų kenčia mūsų klientai. Mums tai ir papildomai kainuoja, ir žmonės yra nepatenkinti, negaudami paslaugų“, – sakė jis.