Į NFT rinką žengiantys lietuviai pritraukti dėmesį bando paršeliais

Programuotojų ir dizainerių komandą iš Lietuvos oficialiai pradės prekiauti savo NFT (angl. „non-fungible token“) arba nekeičiamųjų žetonų kolekcija „CyberPigs“, o vartotojus pritraukti bando įdomiais būdais, kartu – ir gyva paršelių gyvenimo transliacija internete.
Kiaulės
Kiaulės / 123RF.com nuotr.

Tiesioginė paršelių gyvenimo transliacija

NFT, lietuviškai vadinami nekeičiamaisiais žetonais, veikia kaip sertifikatas, patvirtinantis tam tikro skaitmeninio daikto nuosavybę. Daugelis žino NFT terminą dėl to, kad dalis jų yra parduodami už milijonus, nors tai tėra skaitmeniniai paveikslėliai.

Vienas iš „CyberPigs“ kūrėjų Marius Misiūnas pranešime spaudai tikina, kad jų kuriami NFT veikia kiek kitaip: „Mūsų NTF yra ne tik gražus paveiksliukas, bet kartu mes kuriame ir ypatingą virtualios realybės žaidimą. Šis žaidimas bus ganėtinai panašus į kitus MMORPG (angl. „massively multiplayer online role-playing games“) arba kitaip – internetinius vaidmenų žaidimus, tačiau jame bus galima savo avatarus tobulinti, pirkti jiems daiktus, todėl žaidžiant šį žaidimą bus įmanoma ir užsidirbti“.

Beje, siekis įrodyti, kad NFT nėra vien paveiksliukai, yra vienas iš pagrindinių lietuvių komandos tikslų. To lietuviai siekia, įtraukdami „CyberPigs“ NFT turėtojus bei fanus į realius įvykius. Vienas tokių renginių – planuojamas NFT turėtojų vakarėlis Šveicarijoje. Įmonės atstovai taip pat įsigijo du paršiukus, kuriuos prižiūri ir kasdien gyvai transliuoja jų gyvenimą „Discord“ platformoje.

Gyva transliacija iš paršelių aptvaro potencialiems NFT pirkėjams ir žaidėjams leidžia įsijausti į lietuvių komandos sukurtą virtualią realybę, kurio fantastinė priešistorė byloja legendą apie Elono Musko sūnaus ant paršelių išbandytą genų modifikacijos technologiją, sugriovusią ligšiolinį pasaulį.

Verta pastebėti, kad tai nėra pirmieji lietuviai, išleidę savo NFT. Viena iš didžiausių sėkmės istorijų Lietuvoje yra mados dizainerio Roberto Kalinkino ir jo komandos sukurta „The Rebels“ kolekcija, kuri buvo išparduota vos per 36 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis