IDC vertinimu, IBM iš kitų paslaugų teikėjų išsiskiria pasiūlydama naujausias integruotas paslaugas su išskirtinėmis analizės galimybėmis ir geriausiais automatizavimo įrankiais. Šie įrankiai padeda IBM klientams gerinti veiklos efektyvumą, valdyti kaštus ir atnaujinti paslaugas.
IBM sprendimai padeda daugeliui pasaulinių kompanijų surinkti ir analizuoti duomenis, valdyti pakavimo ir pardavimų procesus, pagal klientų poreikius atnaujinti ir modifikuoti paslaugas. Tam pasitelkiama debesų kompiuterija, didelių duomenų analizė, aplikacijų programavimo sąsaja (API) ir kitos naujosios technologijos.
Lyderė ir aplikacijų kūrime
Milžiniški įmonių surenkamos informacijos kiekiai verslo įmonėms tampa ir iššūkiu, ir galimybe. Socialiniai tinklai ir mobiliosios technologijos vis labiau keičia įmonių bendravimą su klientais, darbuotojais ir partneriais.
IDC vertinimu, pasaulinė įmonių socialinių programų rinkos vertė 2012 m. išaugo 25 proc. ir pasiekė milijardą JAV dolerių. Diegdamos socialinius įrankius į visas pagrindines verslo sritis – rinkodarą, tyrimus, pardavimus ir net personalo valdymą – įmonės siekia geresnių valdymo rezultatų.
Šiuo metu daugiau nei 60 proc. įmonių, esančių „Fortune 100“ sąraše, naudoja IBM socialinių tinklų sprendimus verslui. Jų tarpe – 8 iš 10 didžiausių mažmeninės prekybos įmonių ir bankų, taip pat tokios įmonės, kaip „Electrolux“. Šiai kompanijai ypač svarbios darbuotojų siūlomos inovacijos ir galimybė kurti naujus gaminius. Naudodami socialinio bendradarbiavimo įrankius, „Electrolux“ darbuotojai gali nesunkiai susisiekti su atskirų sričių ekspertais: 100 vidinių informacijos portalų kasdien apsilanko 9 tūkst. darbuotojų (15 tūkst. per mėnesį); kompanijoje veikia daugiau nei tūkstantis bendradarbiavimo grupių.
Tokie vartotojai įrodo, kad socialiniai tinklai nebėra tik galimybė atnaujinti savo būseną ir įkelti draugų ar šeimos nuotraukas. Verslui skirti socialinių tinklų sprendimai yra galingi įrankiai, skatinantys kūrybiškumą, naujovių diegimą, veiklos efektyvumą, klientų patirtį ir vidinį bendradarbiavimą.
IBM socialinių tinklų įrankiai verslui taip pat dažnai naudojami saugumo, apmokymų, įmonių įsigijimų ir susiliejimų srityse.