Kai kurie technologijų milžinai taip pat pristatys įrenginius, kuriuos, jų nuomone, norės ir turės turėti kiekvienas.
Ateities televizorius yra ne kvadratinis
Jis - ovalus. Arba bet kokios kitos formos, teigia „Sharp“, parodoje pristatanti, anot jos, „televizorių ekranų ateitį“.
Pasak įmonės, jos naujoji technologija IGZO – o IZGO yra santrumpa, reiškianti indį, galį, cinką ir deguonį, – leido pagaminti televizorius, kurie neturi rėmų, pasižymi išskirtine vaizdo kokybe ir suvartoja mažai energijos.
Bet kuo gi neįtiko stačiakampė forma? Ar mums iš tiesų reikia ovalių ar keistų formų televizorių?
Taip, sako „Sharp“. Įmonė aiškina, kad tokius ekranus galima įmontuoti bet kur – automobilyje, virtuvėje ar vonios kambario veidrodyje.
Televizorius su IGZO ekranais įmonė Europos pirkėjams ketina pasiūlyti per kitus dvejus metus.
Pasaulis per 3D akinius
Patirti 3D patirtį pirmieji pasiūlė kino teatrai, tačiau virtualioji realybė jau randa kelią ir į namus.
Pasak naujuosius virtualios realybės akinius Berlyne pristatančios įmonės „Acer“ vadovo Jasono Cheno (Džeisono Čeno), ribos tarp filmų ir vaizdo žaidimų nyksta ir formuojasi dinamiškesnis, labiau žiūrovus įtraukiantis būdas, kaip pasakoti istorijas. Čia, anot jo, labai svarbų vaidmenį atliks virtuali realybė.
Proga pareklamuoti savo virtualios realybės akinius „Gear VR“ pasinaudojo ir Pietų Korėjos milžinė „Samsung“, parodos lankytojams siūlanti virtualiai apsilankyti Rusijos kalnuose.
Ekspertai mano, kad virtuali realybė gali atverti begalę galimybių. Pavyzdžiui, kelionių agentūros klientams gali pasiūlyti pažiūrėti, kokios atostogos jų laukia, žiūrovai, neišeidami iš namų, gali patirti gyvo garso koncerto ar futbolo rungtynių įspūdžius. 3D formatu galima žiūrėti net žinių laidas.
„Galimybių sąrašas kasdien vis ilgėja“, – sako Vokietijos elektronikos įmonių federacijai „gFu“ vadovaujantis Hansas Joachimas Kampas.
Apvalėjantys išmanieji laikrodžiai
Iš pradžių jie buvo daugiausia kvadratiniai arba stačiakampiai. Tačiau naujausios kartos išmanieji laikrodžiai, pavyzdžiui, IFA pristatomi naujausias „Samsung Gear S3“ ar „Asus ZenWatch3“, nebeturi aštrių kampų, nes jų gamintojai nori įsiteikti platesnei visuomenei.
„Manome, kad išmaniųjų laikrodžių rinka per dvejus metus padidės du kartus, tačiau tam, kad šie protingi laikrodžiai iš tiesų išpopuliarėtų, reikia įsiveržti į (tradicinių) laikrodžių pasaulį“, – sako „Samsung France“ mobiliųjų produktų rinkodaros direktorius Guillaume Berlemontas.
Tyrimų įmonės „Gartner“ skaičiavimais, išmaniųjų laikrodžių pardavimai, 2015 metais siekę 30 mln. vienetų, 2017 metais padidės iki 67 milijonų.
Kai viryklės kaitvietė kalbasi su gartraukiu
Kavavirė, kuriai iš tolo galima pasakyti išvirti mėgiamą kavos gėrimą, ar indaplovė, pasirenkanti geriausią indų plovimo programą: elektronikos milžinai „Siemens“ ir „Bosch“ įsitikinę, kad šie išmanieji prietaisai turėtų būti kiekvienoje virtuvėje.
Taip pat yra gartraukis, kuris automatiškai įsijungia, kai suintensyvėja kepimo ar virimo procesas, ir šaldytuvas, galintis pasidaryti asmenukę, kad jo savininkai, atėję į parduotuvę, galėtų tiksliai žinoti, kokių produktų trūksta.