„Infobalt“ organizuos skaitmeninių inovacijų hakatoną Palestinos moterims ir merginoms

Lietuvos skaitmeninių technologijų asociacija „Infobalt“ Palestinoje moteris ir merginas mokys skaitmeninių inovacijų kūrimo ir skatins pradėti savo skaitmeninius verslus. Asociacija, kartu su partnere Palestinoje „Girls in Tech“ (PALMEC) perteiks žinias, kompetencijas ir surengs iššūkių hakatoną, padėsiantį ugdyti praktinius problemų sprendimo, naudojantis skaitmeninėmis technologijomis, įgūdžius, rašoma „Infobalt“ pranešime spaudai.
Kompiuteris
Kompiuteris / 123RF.com nuotr.

„Aš tikiu, kad jaunoji verslų kūrėjų karta yra pagrindinis Palestinos vystymosi ramstis ir užtikrins, kad mūsų šalyje taip pat bus kuriami technologiniai sprendimai tarptautinei rinkai. Mes džiaugiamės šiuo hakatonu ir aš tikiu, kad jis yra itin svarbus, siekiant verslioms moterims pasisemti patirties ir žinių iš tarptautinių ekspertų”, – sako dr. Ishaq Sidr, Palestinos telekomunikacijų ir IT ministras.

„Lietuva ir Palestina nuosekliai stiprina abipusius ryšius, ypač ekonomikoje, kultūroje. Šis projektas suartins Lietuvos ir Palestinos technologijų ekspertus ir pasitarnaus pagrindiniam tikslui – Lietuvos ir Palestinos inovacijų bendruomenių bendradarbiavimui ir bendrai kūrybai“, – pabrėžia Bertas Venckaitis, Lietuvos atstovybės Palestinoje vadovas.

Palestinoje tik apie 20 proc. moterų dalyvauja darbo rinkoje. Tai yra mažiau nei regiono vidurkis ir daug mažesnis nei pasaulinis moterų užimtumo lygis, siekiantis 48 proc. Vis dėlto, Palestinoje moterys ir merginos sudaro daugumą studentų daugelyje Vakarų Kranto ir Gazos ruožo kolegijų ir universitetų. Tačiau, nors ir turi gana aukštą išsilavinimo lygį, dėl įvairių barjerų joms dažnai sunku įsilieti į darbo rinką.

„Infobalt“ įgyvendinamas projektas siekia stiprinti moterų – studijuojančių, arba jau dirbančių bei norinčių persikvalifikuoti – įsitraukimą į darbo rinką technologijų srityje. Jo dalyvėms bus suteiktos žinios apie realias problemas sprendžiančių skaitmeninių produktų kūrimo principus ir metodus. Žinioms įtvirtinti komandos spręs projekto rengėjų partnerių pateiktus iššūkius ir pristatys pasiektus rezultatus. Tikimasi, kad projektas padės sustiprinti jų technologinį verslumą, atvers naujas galimybes tapti savarankiškų skaitmeninių verslų kūrėjomis ir užmegzti ryšius su Europos Sąjungos valstybių inovatyviais skaitmeninių technologijų verslais, pirmiausia startuoliais ir jų ugdymo ekosistemomis.

„Šis Lietuvos ir Palestinos bendras hakatonas yra puikus modelis, kaip paskatinti ir įgalinti palestinietes daugiau dalyvauti technologijų sektoriuje, kurti savo verslus. Hakatono dalyvės mokysis iš tarptautinių ekspertų kaip kurti sprendimus, sprendžiančius kasdienius Palestinos iššūkius. Aš tikiu, kad šis hakatonas bus gera pradžia kuriant struktūruotą, švietimą su verslu jungiančią grandinę, padedančią moterims aktyviau dalyvauti technologijų rinkoje“, – teigia Mona Demaidi, „Girls in Tech – Palestine“ vadovė.

„Tai yra galimybė kurti naujus švietimo ir verslo ryšius tarp Lietuvos ir Palestinos, užmegzti kontaktus su inovacijų ekosistema. Tai pasiekiama demonstruojant Lietuvoje turimas kompetencijas ir pasidalinant skaitmeninių produktų kūrimo patirtimi su greitai besimokančiomis, novatoriškomis studentėmis, būsimosiomis Palestinos verslininkėmis ir lyderėmis. Iš savo patirties dinamiškai augančiame skaitmeniniame sektoriuje esame pastebėję, kiek daug vertės verslams ir visai šaliai ateityje atneša tokie hakatonai, kuriuose jaunimas mokosi spręsti realias problemas, įgyvendina savo idėjas konkrečiuose projektuose“, – sako Andrius Plečkaitis, „Infobalt“ švietimo projektų vadovas.

Tai jau trečiasis tokio pobūdžio į Lietuvos tarptautinį matomumą ir ekonominę diplomatiją per moterų verslumo skaitmeninių technologijų sektoriuje skatinimą orientuotas tarptautinis „Infobalt“ projektas per pastaruosius metus. Ankstesnieji buvo sėkmingai įgyvendinti Vietname ir Mongolijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis