Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Interneto gigantai vienijasi kovai su teroristiniu turiniu

Jungtinių Valstijų technologijų kompanijos „Facebook“, „Microsoft“, „Twitter“ ir „YouTube“ pirmadienį pranešė, kad reaguodamos į vyriausybių spaudimą visame pasaulyje jos ketina vienyti savo pastangas kovoje su „teroristinio turinio“ platinimu internete.
Teroristų propaganda internete
Teroristų propaganda internete / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Bendrovės ketina nuo šiandien naudoti „skaitmeninius pirštų atspaudus“, kad blokuotų ar pašalintų smurtingą turinį ar pastangas verbuoti socialinių tinklų vartotojus.

„Mūsų vartotojams teikiamų paslaugų sistemose nėra vietos turiniui, kuris propaguoja terorizmą. Kai mums apie tai praneša, mes imamės operatyvių priemonių kovai su tokiu turiniu, remdamosi kiekvienos iš mūsų politika, – sakoma bendrame kompanijų pranešime.– Keisdamosi tokia informacija tarpusavyje mes galėsime naudoti bendrus maišos kodus (hashes), kad nustatytume potencialiai su teroristais susijusį turinį, paskelbtą mūsų sistemose.“

„Kiekviena kompanija pati nuspręs, kokius atvaizdų ar vaizdo įrašų maišos kodus pridėti į bendrą duomenų bazę, – teigiama bendrovių pranešime. – Nebus dalijimąsi asmeniškai identifikuojama informacija ir sutapęs turinys nebus automatiškai šalinamas. Kiekviena kompanija ir toliau taikys savo politiką ir teroristinio turinio apibrėžimą spręsdama, kokį turinį pašalinti, kai sutaps maišos kodas.“

Skelbiama, kad interneto kompanijos pradės dalintis informacija apie radikaliausius ir smurtingiausius vaizdo įrašus, kurie bus šalinami iš jų tarnybinių stočių.

„Facebook“, „Microsoft“, „Twitter“ ir „YouTube“ taip pat išreiškė viltį, kad ateityje šioje srityje su jomis bendradarbiaus ir kitos organizacijos.

JAV, Prancūzijos ir kitų šalys vyriausybės jau ne vienerius metus spaudė interneto kompanijas labiau prisidėti prie kovos su ekstremistiniu turiniu, ypač vaizdo įrašais, kuriuose fiksuojamas galvos nupjovimas ir kiti baisūs vaizdai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų