Internetu vasarą naudojosi daugiau gyventojų nei pernai

Daugiau nei pusė (55,1 proc.) Lietuvos gyventojų šių metų vasarą naudojosi internetu – 10,8 procentinio punkto daugiau negu pernai vasarą, kai internetu naudojosi 44,3 proc. žmonių.
Interneto ryšys
Interneto ryšys / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Interneto vartotojų viešoje vietoje skaičius palyginamuoju laikotarpiu padvigubėjo nuo 1,5 proc. iki 3 proc., rodo Informacinės visuomenės plėtros komiteto užsakymu bendrovės „TNS Gallup“ atliktas tyrimas.

Dažniausiai gyventojai internete 2009-ųjų vasarą naudojosi elektroniniu paštu – 76,1 proc. (pernai vasarą – 70,4 proc.) bei skaitė virtualius lietuviškus laikraščius ir žurnalus – 47 proc. (44,4 proc.).

Tyrimo rezultatai atskleidė, kad minimu laikotarpiu gerokai pagausėjo interneto vartotojų, skaitančių nelietuviškus laikraščius, žurnalus – 8,7 proc. punkto iki 24,9 proc., besinaudojančių internetinio banko paslaugomis – 9,7 proc. punkto iki 49,8 procento.

Daugiau interneto vartotojų šių metų vasarą, palyginti su 2008-ųjų vasara, pirko, užsakė prekes bei paslaugas elektroninėse parduotuvėse (šiemet – 12,7 proc., pernai – 8,1 proc.), žiūrėjo televizijos laidas internete (15,3 ir 9,1 proc.), klausėsi internetinio radijo (23,1 ir 19,6 proc.).

Tyrimas parodė, kad vasaros mėnesiais šiemet populiaria elektronine paslauga tapo priėmimas į aukštąsias mokyklas – šia paslauga teigė pasinaudoję 21,9 proc. apklaustųjų besinaudojančiu internetu.

Tarp viešojo sektoriaus įstaigų teikiamų elektroninių paslaugų vasarą lyderiavo pajamų mokesčio deklaravimas (38,1 proc.), darbo paieška (28,2 proc.) bei su sveikatos apsauga susijusios paslaugos (16,3 proc.).

„TNS Gallup“ tyrimą, kuriame dalyvavo beveik 1,5 tūkst. nuolatinių Lietuvos gyventojų nuo 15 iki 74 metų, atliko šiemet gegužės 24 – rugpjūčio 23 dienomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų