Už tokius nuopelnus įmonės „Andreessen Horowitz“ fondas vaikinui skyrė 3,1 mln. dolerių naujo bepiločio automobilio sukūrimui.
Jau nuo 2015 m. spalio 26-erių metų programišius savo garaže San Franciske tobulina bepilotį automobilį, surinktą Acura ILX bazėje.
Bepiločių automobilių bandymo taisyklės
Projektas vadinasi Comma.ai. Geohot kartu su trimis pagalbininkais įsigijo automobilį, daviklius, kameras. Visa tai sujungta į vieną kompiuterinę sistemą. Kitaip tariant, programišius su kolegom surinko automobilį, panašų į tokį, kokius dabar testuoja didieji gamintojai.
Automobilis bandomas miesto gatvėse ir magistralėse. Vaikinai patys kuria kliūtis, primenančias pėsčiuosius. JAV įstatymai leidžia bandymus su autonominiais automobiliais atlikti Nevados ir Kalifornijos gatvėse.
Pagal taisykles, prie vairo būtinai turi sėdėti ir vairuotojas – dėl viso pikto, jei automobilis-robotas imtų krėsti kvailystes.
Pagal taisykles, prie vairo būtinai turi sėdėti ir vairuotojas – dėl viso pikto, jei automobilis-robotas imtų krėsti kvailystes.
Kol kas geriausias Geohoto ir jo kolegų pasiektas rezultatas – kelionė ir Mountain View kurorto į San Franciską. Bepilotis be jokių problemų ir sustojimų įveikė 64 km.
Programišius patenkintas tokiu rezultatu ir yra įsitikinęs, kad jo sukurtos technologijos bus pradėtos diegti į masinę gamybą jau šiais metais.
Didžiausias Comma.ai privalumas prieš kitus gamintojus, kuriančius dirbtinį automobilių intelektą – tai paprastas programavimo kodas ir nedidelė kaina.
Jis pateikė ir blogų pavyzdžių. Tarkime, startuolį Cruise Automation kovo viduryje įsigijo koncernas „General Motors“. Pirminiais duomenimis, už tai sumokėjo 1 mlrd. dolerių. G.Hotzo manymu, tą patį tikslą galima pasiekti gerokai pigiau paprastame garaže.