„iPhone“ telefonų savininkams – įspėjimas: galite būti šnipinėjami

„Apple“ įspėjo „iPhone“ naudotojus 98 šalyse apie galimas šnipinėjimo programų atakas, rašo „TechCrunch“. Tai jau antrasis bendrovės įspėjimas šiais metais – panaši žinutė vartotojams buvo išsiųsta balandį.
 iPhone
iPhone / Shutterstock nuotr.

Trečiadienį paskelbtame pranešime „Apple“ neatskleidžia užpuolikų tapatybės ar šalių, kuriose įspėti „iPhone“ vartotojai

„Apple“ nustatė, kad į jus nukreipta šnipinėjimo programos ataka, kuria bandoma nuotoliniu būdu kompromituoti „iPhone“, susietą su jūsų „Apple ID -xxx-“, – rašoma bendrovės įspėjime nukentėjusiems vartotojams.

Šnipinėjimo programinė įranga yra viena iš kenkėjiškos programinės įrangos rūšių, kuri slapta įdiegiama asmens telefone arba kompiuteryje, siekiant šnipinėti jo veiklą.

„Tikėtina, kad ši ataka nukreipta būtent į jus dėl to, kas esate arba kuo užsiimate. Nors niekada neįmanoma būti visiškai tikriems aptinkant tokias atakas, „Apple“ prašo jį vertinti rimtai“, – priduriama tekste.

Tarp vartotojų, kurie gavo naujausius „Apple“ pranešimus apie grėsmes, yra ir Indijos gyventojai, teigiama vartotojų atsiliepimuose.

Spalio mėnesį „Apple“ panašius įspėjimus išsiuntė keliems šalies žurnalistams ir politikams. Vėliau žmogaus teisių gynimo grupė „Amnesty International“ pranešė, kad žinomų Indijos žurnalistų „iPhone“ telefonuose aptiko Izraelio įmonės „NSO Group“ sukurtą itin invazinę šnipinėjimo programą „Pegasus“.

Pranešime nukentėjusiems vartotojams „Apple“ pabrėžė, kad jos grėsmių identifikavimo metodai yra slapti, ir įspėjo, kad papildomos informacijos atskleidimas gali padėti užpuolikams išvengti aptikimo ateityje.

„Apple“ teigia, kad, norėdama aptikti tokias atakas, remiasi tik „vidine grėsmių žvalgybos informacija ir tyrimais“, rašo „TechCrunch“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis