Iš „Facebook“ priklausančios „WhatsApp“ programėlės vartotojai masiškai bėga pas konkurentus: kas čia dedasi?

„Facebook“ kompanijai priklausančios programėlės „WhatsApp“ vartotojai masiškai palieka šią pokalbių platformą ir bėga pas konkurentus. Kas vyksta?
„Whatsapp“
„Whatsapp“ / 123RF.com nuotr.

Nuo ko viskas prasidėjo?

Naujos „WhatsApp“ paslaugų teikimo sąlygos sukėlė kritikos bangą. Vartotojai už Europos ribų, kurie nesutiks su naujomis sąlygomis iki vasario 8 dienos, bus pašalinti iš susirašinėjimo programėlės.

123RF.com nuotr./„Whatsapp“
123RF.com nuotr./„Whatsapp“

Nuo tada, kai buvo paskelbtos naujos paslaugų teikimo sąlygos, „WhatsApp“ pateko į didžiulę bėdą. Vartotojai, sužinoję, kad didžiąja dalimi jų duomenų bus dalijimasi su „Facebook“, įsiuto ir ėmė bėgti pas konkurentus – „Telegram“.

Panašu, kad dabar „Facebook“ priklausanti žinučių paslauga praranda vietą pagrindinėse pasaulio rinkose, tad nustūmė tolyn terminą sutikti su naujomis sąlygomis ir aktyviai siekia suvaldyti jų padarytą žalą.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Telegram“ programėlė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Telegram“ programėlė

Kapstosi iš duobės

„WhatsApp“ iš paskutiniųjų stengiasi įtikinti vartotojus pasilikti ir netikėti gandais dėl duomenų dalijimosi su „Facebook“. Pasak „WhatsApp“ atstovų, jie negali skaityti pokalbių ar klausytis skambučių ir, be kita ko, nesidalija kontaktais su „Facebook“.

Tai nėra vienintelis būdas, kuriuo „WhatsApp“ bando užgesinti ugnį. Indijoje, didžiausioje „WhatsApp“ rinkoje pagal vartotojų skaičių, ji netgi nusipirko populiariausių laikraščių pirmojo puslapio skelbimus su užrašu „WhatsApp gerbia ir saugo jūsų privatumą“. O šių skelbimų pirkimas, tikėtina, kainuoja dešimtis milijonų rupijų, skelbia „Reuters“.

Skelbime teigiama, kad naujas privatumo politikos atnaujinimas „jokiu būdu neturi įtakos jūsų pranešimų su draugais ir šeima privatumui“ ir kad jis susijęs tik su verslu. Tačiau, panašiai kaip ir kiti pareiškimai, šis nepaaiškina koks vartotojų duomenų kiekis yra surenkamas.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Telegram“ programėlė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Telegram“ programėlė

Matant vartotojų antplūdį, kurį per pastarąsias kelias dienas patytė „Signal“ ir „Telegram“, nenuostabu, kad „WhatsApp“ išleidžia daugiau rinkodarai, kad įtikintų vartotojus likti.

Žaibiškas „Telegram“ augimas

Pakeitus „WhatsApp“ privatumo politiką, per 72 valandas „Telegram“ sulaukė 25 mln. naujų vartotojų.

„Telegram“ programėlės kūrėjo Pavelo Durovo teigimu, per pirmąsias sausio savaites programėlės aktyvių vartotojų skaičius išaugo iki daugiau nei 500 milijonų, o „vien per pastarąsias 72 valandas prie „Telegram“ prisijungė 25 milijonai naujų vartotojų“.

„Žmonės nebenori iškeisti savo privatumo į nemokamas paslaugas“, – sakė Durovas, tiesiogiai nenurodydamas konkuruojančios programėlės.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Telegram“ programėlė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Telegram“ programėlė

„Telegram“ yra populiari socialinės žiniasklaidos platforma daugelyje šalių, ypač buvusiose Sovietų Sąjungos šalyse ir Irane, ir naudojama tiek privačiam bendravimui, tiek dalijimuisi informacija ir naujienomis.

Durovas antradienį sakė, kad „Telegram“ tapo „didžiausiu prieglobsčiu“ ieškantiems privačios ir saugios ryšių platformos, ir patikino naujus vartotojus, kad jo komanda „labai rimtai žiūri į šią atsakomybę“.

Primename, kad „Telegram“ atsisako bendradarbiauti su valdžios institucijomis ir perduoti šifravimo raktus, dėl kurių ji buvo uždrausta keliose šalyse, įskaitant Rusiją. Tačiau praėjusiais metais Rusija paskelbė, kad po daugiau nei dvejus metus trukusių nesėkmingų bandymų ją blokuoti panaikins draudimą naudotis šia programėle.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis