Pirmoje „Surface 2“ reklamoje pabrėžiama tai, kad „iPad“ neturi kelių vartotojų paskyrų suderinamumo. „Microsoft“ planšetėje įdiegta operacinė sistema „Windows 8“ leidžia tai padaryti.
Antroje reklamoje taikomasi į mėgstančius ruošti maistą. Rodoma, kaip „Surface 2“ reaguoja į kelis mostus ranka skaitant receptą. Deja, „iPad“ ir vėl to nesugeba.
Paskutinėje reklamoje „Microsoft“ rodo, kad jos sukurtoje planšetėje yra kelios USB ir aukštos raiškos kabelio jungtys, kurios leidžia prijungti išorinius įrenginius. Spėkite, kiek jungčių turi „iPad“?
Įdomu tai, kad „Microsoft“ šiuo metu įsigyja „Nokia“, todėl toks reklamų antplūdis prieš „iPad“ gali būti tikslingas ir gerai suplanuotas.
Domitės mokslo ir informacinių technologijų naujienomis? Prisijunkite prie Mokslas.IT socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Google+“ ir „Twitter“. Patirkite netikėtų atradimų!