Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Iš „iPad“ reklamose ėmė šaipytis ir „Microsoft“

Vos tik pasirodžius „Nokia“ reklamai, kurioje šaipomasi iš „iPad“ nesugebėjimo atlikti tam tikrų funkcijų, „Microsoft“ vienu metu išleido tris planšetinio kompiuterio „Surface 2“ reklamas, kuriose pabrėžiami jo trūkumai.
„Windows 8“
„Windows 8“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Pirmoje „Surface 2“ reklamoje pabrėžiama tai, kad „iPad“ neturi kelių vartotojų paskyrų suderinamumo. „Microsoft“ planšetėje įdiegta operacinė sistema „Windows 8“ leidžia tai padaryti.

Antroje reklamoje taikomasi į mėgstančius ruošti maistą. Rodoma, kaip „Surface 2“ reaguoja į kelis mostus ranka skaitant receptą. Deja, „iPad“ ir vėl to nesugeba.

Paskutinėje reklamoje „Microsoft“ rodo, kad jos sukurtoje planšetėje yra kelios USB ir aukštos raiškos kabelio jungtys, kurios leidžia prijungti išorinius įrenginius. Spėkite, kiek jungčių turi „iPad“?

Įdomu tai, kad „Microsoft“ šiuo metu įsigyja „Nokia“, todėl toks reklamų antplūdis prieš „iPad“ gali būti tikslingas ir gerai suplanuotas.

Domitės mokslo ir informacinių technologijų naujienomis? Prisijunkite prie Mokslas.IT socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Google+“ ir „Twitter“. Patirkite netikėtų atradimų!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos