Interaktyvios mokamos skaitmeninės televizijos platforma tapo populiariausia ir pagal klientų skaičių ji pralenkė skaitmeninės kabelinės, antžeminės ir palydovinės televizijų platformas. Dabar ja naudojasi 26,9 procento namų ūkių, turinčių mokamos skaitmeninės TV paslaugas.
„Interneto tinklais teikiamos TV platforma yra perspektyviausia ateities technologija, po ketverių metų ji turėtų užimti pusę skaitmeninės mokamos televizijos technologijų rinkos“, – sako TEO Paslaugų plėtros ir rinkodaros tarnybos vadovas Nerijus Ivanauskas.
Populiariausia interaktyviosios televizijos paslauga Lietuvoje išlieka telekomunikacijų bendrovės TEO teikiama televizija „Interaktyvioji Gala“. Rugsėjį jos klientų skaičius pasiekė 100 tūkstančių. Šia išmaniąja televizija jau naudojamasi kas dešimtuose Lietuvos gyventojų namuose.
„Perėjimas prie skaitmeninės televizijos tapo vartotojų įpročių „lūžio tašku“, kuris lėmė interaktyviosios TV technologijos šuolį: matome, kad vartotojai vis aktyviau išnaudoja interaktyviosios televizijos galimybes. Videonuoma, galimybė įsirašyti TV programas ir peržiūrėti jas patogiu metu, klausytis radijo – tai tampa kasdieniais televizijos žiūrovų įpročiais. Taigi plėtodami paslaugą siūlome vis naujų, įprastai televizijai nebūdingų galimybių, tokių kaip: žiūrėti prasidėjusią laidą nuo pradžių, naudotis „Facebook“, „Youtube“ ar žaisti protų mūšį TV ekrane“, – teigia N.Ivanauskas.
„Interaktyvioji Gala“ klientai geriausiai vertina videonuomą, galimybę įsirašyti laidas, atsukti ir žiūrėti laidą nuo pradžių, papildomus kanalų rinkinius bei didelės raiškos formato kanalus.