Išmaniųjų laikrodžių populiarumas pirmąkart sumažėjo, „Apple Watch“ paklausa krito daugiau nei perpus

Išmaniųjų laikrodžių rinkos dinamika antrąjį šių metų ketvirtį pirmąkart buvo neigiama, „Apple Watch“ paklausai sunykus daugiau nei perpus, skelbia rinkos tyrimų bendrovė „International Data Corporation“ (IDC).
„Apple Watch“
„Apple Watch“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Jos duomenimis, balandžio-birželio mėnesiais pasaulyje nupirkta 3,5 mln. išmaniųjų laikrodžių – 32 proc. mažiau nei prieš metus. „Apple Watch“ tenkanti rinkos dalis aptirpo nuo 72 proc. iki 47 proc., pardavimams sumenkus 55 proc. iki 1,6 mln. laikrodžių.

„Vartotojai neskuba pirkti išmaniųjų laikrodžių – laukia naujų modelių ir naujesnės programinės įrangos. Veikiausiai rinka liks vangi iki metų pabaigos, tačiau kitąmet tikėtinas augimas“, – prognozuoja IDC vyresnysis analitikas Jiteshas Ubrani.

Antras šioje rinkoje – „Samsung“, pardavimus padidinęs 51 proc. iki 600 tūkst., o dalį rinkoje – nuo 7 proc. iki 16 procentų.

Į trečiąją poziciją išsiveržė „Lenovo“, kurio išmaniųjų laikrodžių paklausa ūgtelėjo 75 proc. iki 300 tūkstančių. Beveik tiek pat jų pardavė LG, tačiau augimas buvo gerokai kuklesnis – 26 procentai.

Į pirmąjį rinkos lyderių penketą prasibrovė Šveicarijos „Garmin“, savo dalį rinkoje padidinęs nuo 2 proc. iki 4 procentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai