„Apple Watch“ pardavimai sumažėjo 71,6 proc. iki 1,1 mln. vienetų, tačiau net ir toks kritimas nesutrukdė „Apple“ išsaugoti pirmą vietą šioje rinkoje, kurioje ji užėmė 41,3 proc. dalį.
Į antrą vietą pakilo Šveicarijos įmonė „Garmin“, kurios įtaisų pardavimai pašoko beveik 325 proc. iki 600 tūkst. vienetų.
„Samsung“ šioje kintančioje rinkoje išsiskiria ypatingu stabilumu – Pietų Korėjos įmonės išmaniųjų laikrodžių pardavimai padidėjo 9 proc. iki 400 tūkst. vienetų.
„Lenovo“ įtaisų pardavimai krito 73,3 proc., o „Pebble“ – 54,1 procento. Abi įmonės pardavė po maždaug 100 tūkst. laikrodžių.
„Vis aiškiau matyti, kad išmanieji laikrodžiai yra ne visiems skirta prekė“, – sako IDC analitikas Jiteshas Ubranis.
Anot jo, įmonėms taip ir nepavyko paaiškinti vartotojams, kad šie laikrodžiai yra kur kas daugiau negu sveikatingumo apyrankės.