„Tele2“ komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas teigė, kad nesėkmingų skambučių sumažėjo 4-5 kartus.
„Dauguma skambučių sėkmingi. Skambučiai nukreipti, vaizdžiai tariant, į „aplinkkelį“, vis tiek žmonės gali naudotis paslauga. Bet tikrai žinome, kad dalis, 7-8 proc., skambučių vis dar gali būti nesėkmingi, todėl ir sakome, kad problema neišspręsta. Visi mūsų darbuotojai, kurie tik gali, dirba (...) Matome progresą, problemą žinome“, – BNS sakė A.Baranauskas.
Jis informavo, kad įvyko trumpasis jungimas viename duomenų centre ir visi skambučiai bei kiti bandymai naudotis ryšio paslaugomis perkeliami į kitą duomenų centrą, tačiau jeigu iki šiol kliento kreipiniai būdavo siunčiami per laikinai sugedusį duomenų centrą, tai šiuo metu jie yra neaptarnaujami.
„Gedimas yra centrinėje tinklo dalyje: turime du duomenų centrus, kurie aptarnauja skambučius, ir vienas jų dėl techninių gedimų neveikia. Tą neveikiantį dabar restartuojame, atpumpuojame ir liepiam vėl dirbt. Kol kas pacientas dar reanimacijoje, bet tikimės, kad greit grįš į darbą, nėr čia ko gulinėt“, – rašė A.Baranauskas.
Panašu, kad gedimas paveikė visų paslaugų – skambučių, žinučių, mobiliojo interneto, mobiliojo parašo – veikimą.
Susiduriantiems su telefonų veikimo sutrikimais jis rekomendavo perkrauti telefoną ir bandyti naudotis paslauga dar kartą. Jeigu ir perkrovimas nepadėjo – bandyti šiek tiek vėliau. „Pabandžius skambinti kelis kartus, skambutį aptarnaus tas centras, kuris veikia – ir prisiskambinti pavyks“ – rašė komunikacijos vadovas, atsiprašęs klientų dėl nepatogumų.
„Telia“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis redakciją informavo, kad dalis skambučių iš jų tinklo „Tele2“ vartotojams taip pat būna nesėkmingi. „Bitės“ klientų skambučiai bei žinutės „Tele2“ naudotojų taip pat kartais nepasiekia, sakė įmonės atstovas Antanas Bubnelis.