Šis skėtis-skraidyklė prekyboje turėtų pasirodyti kitais metais. Visų pirma jis bus skirtas tiems žmonėms, kuriems reikia laisvų rankų ir platesnės apsaugos nuo saulės nei kepurė, pavyzdžiui, golfo žaidėjams.
Dėl galimų problemų, pavyzdžiui, skraidyklės avarijos, ir įstatymų, kuriais reglamentuojamas savaeigių orlaivių veikimas, bendrovė savo gaminį iš pradžių siūlys naudoti uždarose privačiose erdvėse, kaip antai golfo aikštynuose.
„Nusprendžiau sukurti tokį produktą, nes man nepatinka laikyti skėtį“, – naujienų agentūrai AFP pareiškė bendrovės prezidentas Kenjis Suzukis.
Skėčio prototipas, kuris yra 150 centimetrų pločio, sveria penkis kilogramus ir kol kas viena įkrova gali skristi tik penkias minutes. K.Suzukis teigia, kad „Asahi Power Service“ siekia skrydžio laiką pailginti mažiausiai iki 20 minučių ir bent iš dalies sumažinti prietaiso svorį.
„Pirmasis prototipas, kurį sukūrėme, buvo paprasčiausia skraidyklė, prijungta prie įprasto skėčio. Šiuo metu testuojame trečios kartos prototipą ir siekiame, kad prietaisas stabiliai skristų virš naudotojo galvos bei jį sektų ten, kur jis eina“, - pridūrė „Asahi Power Service“ vadovas.
Naujasis skėtis, kuris dar negali saugoti naudotojų nuo lietaus, pasak bendrovės, turėtų kainuoti apie 30 tūkst. jenų (275 dolerius).
„Tikimės, kad galiausiai šį prietaisą ištobulinsime iki skėčio“, – sakė K. Suzukis.