JAV bausmė „Facebook“ už duomenų apsaugos pažeidimus paaiškės jau šią savaitę

Jungtinių Valstijų federalinė prekybos komisija (FTC) jau šią savaitę, o, kai kurių šaltinių duomenimis, – jau trečiadienį, paskelbs apie susitarimą su „Facebook“, kuris socialinės žiniasklaidos milžinei leis išvengti baudžiamojo persekiojimo už duomenų apsaugos pažeidimus.
„Facebook“ įkūrėjas ir vadovas Markas Zuckerbergas
„Facebook“ įkūrėjas ir vadovas Markas Zuckerbergas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“, remdamasis informuotais šaltiniais, rašo, jog pagal susitarimą bus suformuota specialioji komisija, kuriai bus pavesta prižiūrėti, kokių priemonių imasi bendrovė, siekdama apsaugoti duomenų konfidencialumą.

Susitarimu, kuriame taip pat bus numatyta maždaug 5 mlrd. JAV dolerių bauda ir kiti reikalavimai, bus užbaigtas 2018 metais dėl „Facebook“ pradėtas tyrimas.

To tyrimo buvo imtasi pasklidus žiniai apie tai, jog Didžiosios Britanijos konsultacijų bendrovė „Cambridge Analytica“ neteisėtai gavo 87 mln. socialinio tinklo „Facebook“ naudotojų duomenis, kurie, kaip spėjama, galėjo būti panaudoti per JAV prezidento 2016 metų rinkimų kampaniją ir per „Brexit“ referendumo Didžiojoje Britanijoje kampaniją.

Baudos suma bus didžiausia FTC istorijoje, tačiau „Facebook“ tai gali būti mažiausiai skausminga susitarimo dalis.

„The Wall Street Journal“ rašo, jog „Facebook“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Markas Zuckerbergas bus laikomas asmeniškai atsakingu už susitarimo įgyvendinimą.

Jam teks Federalinei prekybos komisijai kas ketvirtį teikti patvirtinimą, jog bendrovė laikosi susitarimo nuostatų. Jeigu bus nustatyta, kad nuostatų nesilaikoma, jaunajam milijardieriui bus skirtos sankcijos, pranešė verslo leidinio šaltiniai.

Už susitarimo nuostatų laikymąsi taip pat atsakys bendrovės valdyba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis