Po JAV dainininkės Taylor Swift pasipiktinimo – pokyčiai „Apple Music“ paslaugoje

JAV dainininkė ir daugybės „Grammy“ apdovanojimų laimėtoja Taylor Swift sekmadienį savo tinklaraštyje sukritikavo naujosios muzikos transliavimu internete paslaugos „Apple Music“ servisą, rašo naujienų svetainė gazeta.ru. Dainininkės pasipiktinimą sukėlė tai, kad ši paslauga siūlė trijų mėnesių nemokamą pabandymo laikotarpį, tačiau už jo metu klausomas dainas atlikėjams „Apple“ nebūtų mokėjusi nė cento. Jau kitą dieną bendrovė sureagavo į šį pasipiktinimą ir atsisakė šios nuostatos.
Taylor Swift
Taylor Swift / „Scanpix“/AP nuotr.

T.Swift: šokiruoja ir liūdina

T.Swift sekmadienį tinklaraštyje paaiškino, kodėl jos naujausio albumo „1989” nebus galima surasti „Apple Music“. Jos teigimu, nepaisant to, kad ji labai mėgsta „Apple“ ir dėkinga bendrovei dėl to, kad ji padeda jai palaikyti ryšį su gerbėjais, tačiau ji turi daugybę pretenzijų naujajai paslaugai.

„Esu įsitikinusi, kad žinote, jog „Apple Music“ siūlo nemokamą naudojimąsi servisu tris mėnesius tiems, kurie sutinka naudotis šiomis paslaugomis. Bet aš nesu įsitikinusi, kad žinote, jog „Apple“ nemokės dainų autoriams, prodiuseriams ir atlikėjams. Tai mane šokiruoja ir liūdina“, – sakė T.Swift ir bendrovę paragino atsisakyti dabartinės politikos.

„Mes iš jūsų neprašome nemokamų „iPhone“ telefonų. Dėl to ir jūs neprašykite naudoti mūsų muzikos be kokios nors kompensacijos“, – sakė hito „Shake it off“ atlikėja.

Dainininkai pinigus gaus

Pirmadienį „Apple Music“ paskelbė pakeičianti savo mokėjimo atlikėjams politiką. Nuo šiol pinigai artistams bus mokami ir už dainų perklausas paslaugos bandymo laikotarpiu, rašo naujienų svetainė bbc.com.

„Apple Music“ atstovai taip pat pripažino, kad jau anksčiau buvo girdėjusi daugybę nusiskundimų iš kitų muzikantų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų