JAV mokslininkai ieško haliucinogeninio narkotiko mėgėjų, kurie yra matę Dievą, vaiduoklius ar ateivius

JAV Johnso Hopkinso universiteto mokslininkai kreipėsi į visuomenę, ieškodami žmonių, kurie vartodami haliucinogeninį narkotiką DMT, dar žinomą kaip dimetiltriptaminas, matė Dievą, vaiduoklius, ateivius arba kitokias būtybes.
Rankos
Rankos / 123rf.com nuotr.

Kaip rašo „The Independent“, pakitusias sąmonės būsenas tyrinėjančių mokslininkų taikinyje atsidūrė medžiaga, kuri naudojama Pietų Amerikos šamanų ceremonijose.

Haliucinogenų vartotojai apklausiami naudojant klausimyną.

Anot tyrėjų, dažniausiai veikiami šio narkotiko, žmonės mato dvasines būtybes, mirusius šeimos narius, gyvūnus, pabaisas ir klounus.

Kreipimesi į žmones universiteto tyrėjai rašo, kad dimetiltriptamino poveikis taip pat bus tiriamas laboratorijoje.

Tuo metu vykdant šio narkotiko bandžiusių žmonių apklausą teiraujamasi, kokiai medžiagos dozei esant buvo matomos būtybės ir ar jos buvo tik matomos, ar ir girdimos, o galbūt su jomis asmuo bendravo telepatiškai. Taip pat prašoma papasakoti, apie ką buvo kalbamasi.

Apklausa vykdoma anonimiškai internetu, taip pat mokslininkai mėgins nustatyti trumpalaikes ir ilgalaikes tokių susidūrimų su būtybėmis pasekmes žmogaus psichikai.

Ta pati komanda prieš kurį laiką tyrė dar vieną fenomeną – vadinamuosius priešmirtinius potyrius, kai žmonės, kurie buvo trumpam mirę, o atgaivinti pasakoja matę šviesą, kalbėjęsi su Dievu, mirusiais artimaisiais.

Nors DMT sudaranti medžiaga yra natūrali, jos vartojimas Didžiojoje Britanijoje ir JAV yra draudžiamas.

Pietų Amerikos šamanai ruošia ritualinius gėrimus iš įvairių augalų, kai kurie jų turi DMT, o kiti apsaugo šių medžiagų skaidymui skrandyje.

Tyrimams vadovaujantis profesorius Rolandas Griffithsas yra gilinesis ir į kofeino, nikotino bei haliucinogeninių grybų poveikį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis