Pardavimų internetu apimtys lapkričio 26 dieną Jungtinėse Valstijose išaugo 30,3 proc., lyginant su ta pačia praėjusių metų diena.
Paskutinio lapkričio pirmadienio prekybos internetu JAV duomenis paskelbę IBM specialistai pastebėjo, kad pirkėjai naudoja vis daugiau skirtingų prietaisų. 18 proc. vartotojų elektroninės prekybos tinklapius rekordu pažymėtą dieną aplankė naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais, o jais atliktų užsakymų skaičius sudarė 13 proc. visų pirkimų – net 96 proc. daugiau nei per tą pačią praėjusių metų dieną.
Pagal surinktus duomenis, 58 proc. mobiliųjų įrenginių, naudotų apsipirkinėjant, sudarė išmanieji telefonai, o 42 proc. – planšetiniai kompiuteriai. Didžiausia dalis pirkimų išmaniaisiais įrenginiais tenka planšetiniams kompiuteriams „iPad“, kuriais atlikta 7 proc. visų užsakymų. Kiek mažiau (6,9 proc.) užsakymų atlikta „iPhone“ išmaniaisiais telefonais bei „Android“ mobiliaisiais įrenginiais (4,5 proc.).
Nors vidutinė pirkinių krepšelio vertė, lyginant su ta pačia praėjusių metų diena, kiek sumažėjo ir siekė 185,12 JAV dolerių, šį smuktelėjimą kompensavo išaugęs užsakymų dažnumas.
Didžiausias internetinių pardavimų augimas JAV užfiksuotas buities prekių (26,8 proc.), aprangos (25,3 proc.) bei sveikatos ir grožio (25,1 proc.) sektoriuose.
Duomenys apie lapkričio 26 dienos internetinių pardavimų rezultatus JAV surinkti ir išanalizuoti naudojant debesų kompiuterijos pagrindu veikiančią analitinę platformą „IBM Digital Analytics Benchmark“.
Ji realiu laiku analizuoja daugiau nei 500 elektroninių parduotuvių duomenis.