Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti
2023 08 18

Kaip Kinija naudoja „TikTok“ propagandai Europoje

Milijonai „TikTok“ naudotojų Europoje galėjo išvysti pagrindinių Kinijos žiniasklaidos priemonių pranešimus. Juose teigiamai atsiliepiama apie Kinijos įvestas COVID-19 karantino priemones ir turizmą liūdnai pagarsėjusiame Sindziango regione. Per pastaruosius kelis mėnesius bendrovė milijonams europiečių pateikė Kinijos valstybinės propagandinės žiniasklaidos žinutes.
„TikTok“
„TikTok“ / „Scanpix“ nuotr.

Vaizdo įrašų temos – nuo Kinijos karantino dėl koronaviruso priemonių iki ant Didžiosios kinų sienos žaidžiančių kačiukų.

Taip pat akivaizdžiai stengiamasi Sindziango regioną pateikti kaip patrauklią ir turistų lankomą vietą, nors Kinijos valdžios institucijos čia persekioja ir sulaiko tūkstančius žmonių, daugiausia musulmonų uigūrų.

Remiantis liepos 26 d. „Forbes“ atlikta analize, nuo 2022 m. spalio mėnesio „TikTok“ pasirodė daugiau kaip tūkstantis Kinijos valstybinės žiniasklaidos, pavyzdžiui, CGTN, skelbimų vaizdo įrašų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trijų s galia – ne tik naujam „aš“, bet ir sveikoms akims!
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas