Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2023 08 18

Kaip Kinija naudoja „TikTok“ propagandai Europoje

Milijonai „TikTok“ naudotojų Europoje galėjo išvysti pagrindinių Kinijos žiniasklaidos priemonių pranešimus. Juose teigiamai atsiliepiama apie Kinijos įvestas COVID-19 karantino priemones ir turizmą liūdnai pagarsėjusiame Sindziango regione. Per pastaruosius kelis mėnesius bendrovė milijonams europiečių pateikė Kinijos valstybinės propagandinės žiniasklaidos žinutes.
„TikTok“
„TikTok“ / „Scanpix“ nuotr.

Vaizdo įrašų temos – nuo Kinijos karantino dėl koronaviruso priemonių iki ant Didžiosios kinų sienos žaidžiančių kačiukų.

Taip pat akivaizdžiai stengiamasi Sindziango regioną pateikti kaip patrauklią ir turistų lankomą vietą, nors Kinijos valdžios institucijos čia persekioja ir sulaiko tūkstančius žmonių, daugiausia musulmonų uigūrų.

Remiantis liepos 26 d. „Forbes“ atlikta analize, nuo 2022 m. spalio mėnesio „TikTok“ pasirodė daugiau kaip tūkstantis Kinijos valstybinės žiniasklaidos, pavyzdžiui, CGTN, skelbimų vaizdo įrašų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos