Kaip lietuvis žaidimų programuotojas Kamerūne mokyklą pastatė

Aras Pranckevičius – turbūt kiekvienam lietuviui, bent kiek besidominčiam žaidimų kūrimu, žinomas žmogus, kurį galbūt netgi galima būtų pavadinti Lietuvos žaidimų kūrimo tėvu: pirmąjį savo žaidimą – pirmo asmens šaudyklę „Žaidas Y“ – jis sukūrė dar besimokydamas mokykloje, vėliau prisidėjo prie bene garsiausio praėjusio dešimtmečio lietuviško projekto „PSI: Sibiro konfliktas“, o pastaruoju metu darbuojasi įmonėje „Unity“.
Aras Pranckevičius
Aras Pranckevičius / Stopkadras

Jau beveik 20 metų žaidimų kūrimo industrijai savo darbo laiką skiriantis vyras nelinkęs pervertinti savo nuopelnų. „Unity“ žaidimų variklį, kuriuo šiuo metu kuriama turbūt daugiausiai žaidimų pasaulyje, jis apibūdino žodžiais „su juo šiek tiek žaidimų yra padaryta“.

A.Pranckevičius interviu „Žaismo DNR“ pasakojo ir apie gyvenimo pamokas, patirtas iš nesėkmingų projektų, apie darbo „Unity“ kasdienybę, apie tai, kaip su draugais Lietuvoje įskiepijo „GameJam“ renginį ir kultūrą.

Bet turbūt įdomiausia avantiūra, į kurią įsitraukė A.Pranckevičius – tai iš kito žaidimų kūrėjo pasiskolinta idėja pastatyti mokyklą Afrikoje. Pasirodo, tam visai nereikia pačiam projektuoti, stovėti prie betono maišyklės ar sukalinėti stogo konstrukcijas. Pakanka pinigų. Ir tų labai daug nereikia. „Maždaug tiek, kiek ganėtinai nebrangi nauja mašina“, – sakė jis.

Tiesa, iki šiol pats mokyklos mecenatas ją yra matęs tik nuotraukose ir net negali užtikrintai pasakyti, ar kamerūniečiai jo neapgavo. „Tikiuosi, kad nuotraukos yra tikros“, – sakė A.Pranckevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs