Taip nutiko daugiausia dėl trijų priežasčių, kurios nuo „Signal“ visiškai nepriklauso.
Pirmoji buvo tiek „Facebook“, tiek „Twitter“ sprendimas blokuoti prezidentą Donaldą Trumpą savo platformose, paskatinęs daugelį jo rėmėjų ieškoti alternatyvų šiems socialiniams tinklams.
Tada vieną iš tų alternatyvų – „Parler“ – ir „Apple“, ir „Google“ pašalino iš atitinkamų savo programėlių parduotuvių, nes pasirodė informacijos, susiejusios kai kuriuos šios dešiniesiems draugiškos programėlės vartotojus su JAV Kapitolijaus užpuolimu. Vėliau „Parler“ visiškai dingo iš interneto, kai „Amazon“ nutraukė jos AWS paskyros veikimą.
Paskutinė priežastis – visai neseniai „WhatsApp“ atnaujino savo privatumo politiką ir pareikalavo, kad vartotojai, prieš toliau naudodamiesi šia programėle, sutiktų, kad ji dalytųsi tam tikra informacija apie juos su „Facebook“.
Painiava dėl šio pokyčio ir nesklandus įdiegimas sukėlė žmonėms nerimo, kad tai – dar vienas „Facebook“ mėginimas susigriebti kuo daugiau duomenų. Reaguodamas į tai, Elonas Muskas tviteryje paragino 42 milijonus savo sekėjų: „Naudokite „Signal“.
Štai kodėl žmonės masiškai susidomėjo šia šifruoto susirašinėjimo programėle, kurią remia ne pelno siekiantis fondas „Signal Foundation“. Vien praėjusį pirmadienį daugiau nei 1,5 milijono vartotojų atsisiuntė „Signal Messenger“.