„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Kantar“: reklamos apimtys šiemet augo 10 proc.

Reklamos apimtys šiemet per 10 mėnesių, palyginti su sausiu-spaliu pernai, išaugo 10 proc. Labiausiai didėjo interneto, televizijos, kino ir radijo reklamos kanalų apimtys, rodo „Kantar“ monitoringo duomenys.
Žiniasklaida
Žiniasklaida / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 1 Reklama

„Kantar“ medijos ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė Giedrė Juronienė sako, kad interneto reklamos apimtys augo sparčiausiai – 15,5 proc.

„Reklama interneto svetainėse ir socialiniuose tinkluose surinko 12,39 mlrd. reklamos parodymų. Dar įspūdingesni skaičiai turėtų matytis paskutinį metų ketvirtį, į kurį pateks juodasis penktadienis, cyber monday ir kalėdinės prekybos bumas. Dažnai šiuo laikotarpiu reklamos apimtys ūgteli dukart“, – pranešime teigė G. Juronienė.

Televizijos reklamos trukmė šiemet pailgėjo 10,1 proc. – transliuota 2,774 mln. reklaminių klipų. Radijo stotys transliavo 10,58 mln. sekundžių reklamos – 4,7 proc. daugiau.

Tuo metu spaudos reklamos apimtys mažėjo 3 proc.: laikraščiuose išspausdinta 4,77 mln. kv. centimetrų reklamos – 5,7 proc. mažiau, žurnaluose jos plotas augo 1,1 proc. iki 3,4 mln. kv. cm. 

Statinės lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas mažėjo 4,1 proc. iki 25,7 tūkst. kv. metrų per dieną, ant degalinių degalų pylimosi pistoletų – nekito ir liko 29,7 tūkst. reklaminių skydelių. Kino reklamos kiekis didėjo 7,4 proc. – parodyta 433 tūkst. reklaminių klipų.

Aktyviausiai šiemet reklamavosi „Lidl“, „Maxima“ ir „iki“, „Rimi“, taip pat „Tele2“, „Telia Lietuva“ ir „Bitė“, „Eurovaistinė“, „Valentis“ ir „Camelia“.

„Didžiausių reklamdavių sąraše rikiuojasi tie patys vardai, kaip ir pirmąjį metų ketvirtį, tad matome, kad reklamos rinkos dalyviai savo pozicijas išlaikę praktiškai per didesnę metų dalį. Matysime, ar didžiųjų išpardavimų ir kalėdinis laikotarpis įneš į topą pokyčių“, – teigė G. Juronienė.

Duomenys pateikiami tik iš „Kantar” registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, tai apima 98 proc. televizijos, 90 proc. spaudos, 85 proc. lauko, 90 proc. klipų kine, 80 proc. interneto (be reklamos mobiliosiose aplikacijose) ir 100 proc. ant kuro pylimo pistoletų reklamos rinkos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs