Skaitytojas Valdas iš Plungės pranešė, kad tris dienas negalėjo susisiekti su klientų aptarnavimo centru – savaitgalį niekas nedirbo, pirmadienį į aptarnavimo centrą dėl tinklo apkrovos nebuvo įmanoma prisiskambinti ir tik antradienį autoatsakiklyje pasigirsdavo pranešimas apie sutrikimus.
O kada interneto tiekimas bus atnaujintas, niekas nepranešė iki šiol. „Keista, kad technologijų amžiuje savaitę reikia gyventi be interneto“, – stebėjosi Valdas.
Telecentro komunikacijos vadovė Vaida Burvienė pasakojo, kad dėl sutrikimų kalta gegužės 14 dieną įvykdyta kenkėjiška kibernetinė ataka.
Pasak V.Burvienės, gedimas paveikė apie 3 tūkst. Lietuvos „Mezon“ vartotojų, kuriems interneto paslauga teikiama bevielės belaidžio ryšio technologijos pagrindu, o 4G mobiliuoju internetu (LTE ir WiMax) besinaudojantys klientai nesklandumų nepatyrė.
Telecentro atstovės teigimu, daugiau nei 70 proc. sutrikimų šiuo metu sutvarkyta, o įrangos sutrikimus patyrusiems klientams bus skirta kompensacija pagal sutartyje numatytas sąlygas.