Įplaukos iš vieno vartotojo, kurios matuojamos sudėjus išmokėjimus ir iš reklamos gaunamas pajamas, visame pasaulyje siekė vidutiniškai 2 dolerius, skelbia „Mashable“.
Palyginus su tuo pat laikotarpiu praėjusiais metais, pajamos iš vieno vartotojo pakilo nuo 1, 35 dolerio, tačiau buvo mažesnės nei paskutinį praėjusiųjų metų ketvirtį, kuomet siekė 2,14 dolerio.
Tiesa, matuojant uždarbį iš vieno vartotojo Europoje pajamos buvo kiek didesnės už vidurkį: iš vieno vartotojo profilio Europoje „Facebook“ uždirbo 2,44 dolerio.
Daugiausiai iš vieno vartotojo profilio uždirbta Kanadoje ir JAV – 5,85 dolerio.
„Facebook“ pajamos pirmąjį šių metų ketvirtį siekė 2,5 mlrd. dolerio – 72 procentais daugiau, nei pernai tuo pat laikotarpiu. Daugiausiai sudarė pajamos iš reklamos – 2,27 mlrd. dolerių.