„Aerofugia AE200“ techninis demonstracinis modelis yra tai pilno dydžio penkių vietų eVTOL oro taksi prototipas, rašo „New Atlas“.
Automobilių gamintoja „Geely“ investavo apie 55 mln. JAV dolerių į Vokietijos eVTOL bendrovę „Volocopter“, Čengdu mieste įsteigė patronuojamąją įmonę „Aerofugia“ ir įsteigė bendrąją įmonę, kuri užsiims eVTOL oro taksi verslu.
Šiuo metu „Aerofugia“ jau turi pilno dydžio prototipą, sukurtą pagal kai kuriuos vėlesnius „Terrafugia“ komandos eVTOL projektus. AE200 serijos techninis prototipas yra penkių vietų elektrinis oro taksi su plačiu, viršuje sumontuotu sparnu ir keturiomis ilgomis varomosiomis kapsulėmis, kurių kiekviename gale yra po sraigtą. Priekinis sraigtų blokas gali būti pakreiptas visiškai horizontaliai, kad būtų galima atlikti kreiserinį skrydį.
Kaip ir kitos Kinijos eVTOL bendrovės „Autoflight“ ir „TCab Tech“, „Aerofugia“ planuoja pateikti rinkai pilotuojamą modelį, o ne iš karto pradėti naudoti autonominius oro taksi, tokius kaip „eHang“.
Nors AE200 prototipas yra didžiausias kada nors Kinijoje skraidęs eVTOL, kaip rašo laikraštis „South China Morning Post“, neaišku, kiek tiksliai ši mašina panaši į TF-2 - orlaivį, kurį „Aerofugia“ tikisi sertifikuoti ir pradėti eksploatuoti iki 2025 m.
„Geely“ yra tik septintas pagal dydį automobilių gamintojas Kinijoje, tačiau per metus parduoda daugiau nei du milijonus automobilių, o jo metinės pajamos siekia apie 14 milijardų JAV dolerių. Būdama „Aerofugia“ patronuojanti bendrovė, ji turi didžiulius gamybos pajėgumus.