Didžioji dalis programėlių – 1,17 mln. – yra žaidimų programėlės. Po jų seka įvairių kasdienių paslaugų ir elektroninės prekybos programėlės.
Daugiausia žmones siunčiasi įvairius mobiliuosius sisteminius įrankius, žaidimus ir programėles klausyti garso ar žiūrėti vaizdo medžiagą, skelbia „Xinhua“.
Ministerijos ataskaitoje nurodoma, kad stambių Kinijos interneto sektoriuje dirbančių įmonių apyvarta pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, padidėjo 24,9 proc. iki 284,3 mlrd. juanių (42,68 mlrd. JAV dolerių).
Birželio pabaigoje buvo paskelbta, kad besinaudojančių internetu žmonų skaičius Kinijoje sudaro maždaug 751 mln., o iš jų mobiliuoju interneto naudojasi 724 mln. žmonių.