Konsorciumas, kuriam vadovauja „Golden Brick Silk Road“, įsigis mobiliąją ir stacionariems kompiuteriams skirtą naršyklės versijas, taip pat įvairias taikomąsias programas ir Kinijos bendros įmonės akcijų paketą, bet ne reklamos, žaidimų ir televizijos padalinius, pranešė „Opera Software“ per Oslo vertybinių popierių biržą.
Pirmadienį taip pat buvo pranešta, kad bandymas perimti visą Norvegijos įmonę už 1,2 mlrd. JAV dolerių nebuvo sėkmingas. Priežasčių „Opera Software“ nenurodė.
„Opera“ teigia, kad jos naršykle visame pasaulyje naudojasi daugiau kaip 350 mln. vartotojų.
„NetMarketShare“ duomenimis, praėjusį mėnesį „Opera“ užėmė ketvirtą vietą tarp labiausiai mobiliuosiuose įtaisuose naudojamų naršyklių, nusileidusi „Google“ naršyklei „Chrome“, „Apple“ „Safari“ ir „Android Browser“. Stacionarių kompiuterių naršyklių segmente ji užėmė šeštą vietą.
Sandorį tikimasi užbaigti antrąjį pusmetį.
Reklamos, žaidimų ir televizijos padaliniams pernai teko 77 proc. „Opera Software“ pardavimų, kurie sudarė 616 mln. JAV dolerių.