Ko pasaulis šįmet daugiausiai ieškojo „Google“?

Paryžiaus atakos, 2015-ųjų „Oskarai“, pasaulio kriketo ir regbio čempionatai bei naujasis „Žvaigždžių karų“ filmas buvo ieškomiausios šių metų „Google“ temos, skelbiama oficialiame bendrovės populiariausių paieškų sąraše.
„Google“ logotipas
„Google“ logotipas / Gedimino Gasiulio/15min.lt nuotr.

Dažniausiai šįmet paieškos lauke įvestos frazės buvo susijusios su teroro išpuoliais Prancūzijoje – daugiau nei 897 mln. užklausų. Populiariausi klausimai – „Kas nutiko Paryžiuje?“, „Kas yra teroristai“ ir „Ar saugu keliauti į Paryžių?“.

Šįmet pristatytas ir tik dabar pradėtas rodyti filmas „Star Wars Episode VII: The Force Awakens“ „guglintas“ jau 155 mln. kartų.

Antra pagal populiarumą temą buvo 2015-ųjų „Oskarai“ – daugiau nei 406 mln. paieškų „Google“.

Tarp populiariausių temų dominavo sporto įvykiai. Pasaulio kriketo (323 mln. paieškų), regbio (246 mln. paieškų), moterų pasaulio futbolo (113 mln.) čempionatai buvo daugiausiai užklausų sulaukusios sporto paieškos.

Iš finansinių naujienų populiariausios buvo paieškos apie graikų skolos krizę, kuri paskatino didžiausias „euro ir dolerio“ kurso paieškas šią vasarą. Graikijos referendumas ir Graikijos krizė sulaukė daugiau nei 35 mln. užklausų.

Po Graikijos ekonomikos naujienų sekė Kinijos vertybinių popierių biržos smukimas (12 mln. paieškų).

Šįmet pristatytas ir tik dabar pradėtas rodyti filmas „Star Wars Episode VII: The Force Awakens“ „guglintas“ jau 155 mln. kartų. Dažniausiai su filmu susiję klausimai – „Kokia tvarka reikėtų žiūrėti filmą „Star Wars“?“ ir „Kas yra Kylo Ren?“.

Žmonės taip pat aktyviai domėjosi, kokios spalvos iš tiesų yra dryžuota suknelė (73 mln. užklausų).

Visą populiariausių „Google“ paieškų sąrašą su išsamiais palyginimais rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis