Kai Steve‘as Jobsas pirmą kartą 2007-aisiais pristatė „iPhone“, buvo 9:42, nuo tada visose „iPhone“ reklamose buvo rodomas šis laikas.
Tačiau viskas pasikeitė pristačius „iPad“. Tuomet laikrodis įrenginio ekrane rodė 9:41 ir nuo „iPad“ pristatymo pastarasis laikas pasirinktas kaip etalonas įrenginiuose ir jų reklamose.
Buvęs „iOS“ operacinės sistemos vyresnysis viceprezidentas Scottas Forstallas sakė, kad renginių pristatymo dieną svarbiausi kalbėtojų pranešimai buvo planuojami taip, kad truktų 40 minučių, ir kad produktai būtų pristatomi 9:41. Tiesa, kaip pastebi businessinsider.com, per pastaruosius pristatymus taip daryta retai.
„Apple Watch“ istorija šiek tiek kitokia – reklamose laikrodyje dažniausiai rodoma „10:09“.
Daugumos tradicinių laikrodžių gamintojų reklamose pasirinktas laikas yra 10:10. Taip elgiamasi tam, kad laikrodžio rodyklės neuždengtų gamintojo logotipo, kuris yra žemiau virtualios 12 valandos rodyklės.
Kai kurie mano, kad „Apple“ tokiu būdu nori pavaizduoti esanti priekyje.